Tehnologie

3.5

Din punct de vedere tehnologic, Levante începe să își piardă din aură atunci când îl așezi în fața rivalilor germani. Aici încep să se vadă crăpăturile din fața imaculată pe care au pictat-o cei din Italia. Asta pentru că Levante rulează pe aceeași platformă ca frații săi Ghibli sau Quattroporte, și toți au ceva ani de carieră în spate. Iar ridurile nu iartă pe nimeni.

Instrumentarul de bord este analog în mare parte, cu un ecran de 7 inch în mijloc, pentru diverse informații utile. Ecranul sistemului multimedia este de 8.4 inch și răspunde impecabil la comenzi. Are funcție tactilă, iar pentru curățarea sa primești o cârpă din mătase cu inscripția Maserati.

Per total, ai la dispoziție toată tehnologia de care ai putea avea nevoie, dar, chiar și așa, din acest punct de vedere, Levante se simte un pic mai... old-school. Unii oameni apreciază asta, și printre ei mă număr și eu. Prefer oricând un instrumentar de bord analog, în fața unuia digital. Prefer oricând un ecran mai mic și butoane fizice în cabină, decât sisteme care îți distrag atenția la drum. Cu toate acestea, oamenii ca mine sunt puțini, iar majoritatea publicului preferă abordările celor de la Mercedes-Benz sau BMW.

Mai mult, consider că unele îmbunătățiri punctuale ar fi fost utile. De exemplu, un sistem Head-Up Display ar fi de apreciat. La fel și o calitate mai bună pentru sistemul audio Harman Kardon. Sigur, ai la dispoziție sistemul Bowers & Wilkins daca ești audiofil, dar pentru 1.500 de euro, sistemul Harman Kardon ar trebui să ofere ceva mai multă calitate.

  • MuresMures, miercuri, 09.03.2022 14:42

    sa dai pe o masina 100k + si de 6 ani nici nu a fost testat EuroNCAp mi se pare o prostie FOARTE mare...dar na...

  • Grim Reaper, miercuri, 09.03.2022 15:49

    @Mures^2 cum se merge cu masina asta nu te mai salveaza niciun euroîncap. Asa ca nu conteaza.

  • adi_10, miercuri, 09.03.2022 16:44

    108.000 euro pe o masina din 2016, ca asta nu se numeste facelift. In rest au "compensat" cu valori de consum uriase si cu un un pachet tehnologic invechit. Nu ne mai miram de ce nu o vezi prea des pe sosea, practic este o masina dedicata pasionatilor de Maserati si cam atat, pentru restul oamenilor nu prea face sens. nici pentru cei cu bani care la banii astia au variante mult mai ok, nici pentru cei cu buget redus...ca nu e o masina de buget. Stiu ca din cauza vanzarilor reduse au avut si probleme financiare cei de la Maserati, eu in locul lor as scoate rapid urmatorul model cu care sa imi scot parleala.

  • Andrei, miercuri, 09.03.2022 18:02

    Masina asta nu are mai mult de 3.5 puncte din 5. Sistemul de notare e eronat, aici toate masinile au acelasi punctaj. E o masina de 6 ani, dar care arata ca una de 10 ani la interior, motor in 4 cilindri ce trebuie tinut sus in ture, ce genereaza consumuri mai mari decat motoarele in 6 cilindri ale concurentei, lipsa de rafinamnt si confort din cauza aceluiasi propulsor samd.

  • Florin Oprea, joi, 10.03.2022 08:29

    Asta da reducere a poluării cu șmecheria jegoasă numită HIBRID, 18 l/100 km