Tehnologie
Din punct de vedere tehnologic, Levante începe să își piardă din aură atunci când îl așezi în fața rivalilor germani. Aici încep să se vadă crăpăturile din fața imaculată pe care au pictat-o cei din Italia. Asta pentru că Levante rulează pe aceeași platformă ca frații săi Ghibli sau Quattroporte, și toți au ceva ani de carieră în spate. Iar ridurile nu iartă pe nimeni.
Instrumentarul de bord este analog în mare parte, cu un ecran de 7 inch în mijloc, pentru diverse informații utile. Ecranul sistemului multimedia este de 8.4 inch și răspunde impecabil la comenzi. Are funcție tactilă, iar pentru curățarea sa primești o cârpă din mătase cu inscripția Maserati.
Per total, ai la dispoziție toată tehnologia de care ai putea avea nevoie, dar, chiar și așa, din acest punct de vedere, Levante se simte un pic mai... old-school. Unii oameni apreciază asta, și printre ei mă număr și eu. Prefer oricând un instrumentar de bord analog, în fața unuia digital. Prefer oricând un ecran mai mic și butoane fizice în cabină, decât sisteme care îți distrag atenția la drum. Cu toate acestea, oamenii ca mine sunt puțini, iar majoritatea publicului preferă abordările celor de la Mercedes-Benz sau BMW.
Mai mult, consider că unele îmbunătățiri punctuale ar fi fost utile. De exemplu, un sistem Head-Up Display ar fi de apreciat. La fel și o calitate mai bună pentru sistemul audio Harman Kardon. Sigur, ai la dispoziție sistemul Bowers & Wilkins daca ești audiofil, dar pentru 1.500 de euro, sistemul Harman Kardon ar trebui să ofere ceva mai multă calitate.
sa dai pe o masina 100k + si de 6 ani nici nu a fost testat EuroNCAp mi se pare o prostie FOARTE mare...dar na...