Design
Surprinzător pentru mulți, cei de la Maserati au reușit să creeze un SUV care arată mai mult a fastback, cu o gardă la sol ceva mai ridicată. Deși are o lungime de peste 5 metri, în persoană, Levante se simte mult mai compact.
Cu toate acestea, capota lunga, proporțiile musculoase și liniile simple creează un impact vizual grațios și agresiv în același timp. Partea frontală e dominată de o grilă uriașă cu tridentul din Bologna poziționat aproape ostentativ în mijlocul ei.
Pentru că aici am avut de-a face cu un model hibrid, la exterior am avut parte de câteva inserții de culoare albastră pe fundalul gri al mașinii: Ele s-au găsit pe aripile față, în dreptul aeratoarelor, pe etriere sau în sigla de pe montantul posterior. Toate se regăsesc exclusiv pe versiunile hibride.
Per total, comparat cu rivalii săi, Levante se simte ca o operă de artă. Nu suportă comparație din acest punct de vedere, iar modelul italian demonstrează că un SUV Coupe nu trebuie neapărat să fie încovoiat excesiv de spate. Simplitatea lui Maserati Levante îl face să joace într-o cu totul altă clasă.
sa dai pe o masina 100k + si de 6 ani nici nu a fost testat EuroNCAp mi se pare o prostie FOARTE mare...dar na...