Tinuta de drum
După cum spuneam şi mai sus, numele Mazda a fost asociat întotdeauna cu sportivitatea, o caracteristică inaugurată de cel mai popular roadster din lume, MX-5, şi continuat apoi de toate modelele mărcii.
Aşadar, CX-5 îşi propune să fie una dintre cele mai sportive alternative din segment. Şi reuşeşte. Ruliul este estompat în mare măsură, iar SUV-ul nu dă senzaţia de nesiguranţă pe segmente de drum virajat. Aderenţa este asigurată de un sistem 4x4 care împarte inteligent cuplul între punţi, iar direcţia este precisă, asigurând un nivel bun de intuiţie a traiectoriei ideale.
Faceliftul a adus însă îmbunătăţiri şi la capitolul confort. Deşi vorbim despre o suspensie care se simte bine pe drumuri de munte, ea poate absorbi acum şi mai bine denivelările şi gropile. E drept că în acest segment sunt şi alternative mai confortabile, cum sunt Ford Kuga şi Honda CR-V, însă în cazul lui CX-5 vorbim despre un compromis ideal. În plus, suspensia nu este zgomotoasă.
Despre capacităţile noului CX-5 facelift în teren accidentat nu sunt foarte multe de spus. Maşina rămâne la fel de profană, ea fiind destinată cel mult unor drumuri forestiere şi nu unor şleauri adânci, cu noroi sau zăpadă.
Etalonul Volkswagen Tiguan. tare a ajuns si asta reper in segment. asta e ras