Mazda CX-5 facelift
Cântec de lebădă
După ce a ținut capul de afiș al segmentului SUV-urilor compacte cu unele dintre cele mai bune valori de consum și accelerație, chiar și după cinci ani de la debutul oficial, Mazda CX-5 se pregătește de pensionare.
Actuala generație a făcut deja cunoștință cu înlocuitorul său la Salonului Auto de la Los Angeles. În versiunea americană, bineînțeles. Însă nu vor mai trece multe luni și vom vedea și versiunea europeană, similară cu cea de peste Ocean.
În contextul unei despărțiri iminente, ne-am hotărât să vedem cum se mai simte actualul Mazda CX-5 la final de carieră într-un segment din ce în ce mai aglomerat și populat cu prezențe noi, cum sunt Volkswagen Tiguan și Seat Ateca.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Jeimm, vineri, 16.12.2016 12:28
Până la urmă ce variantă aţi testat? Pentru că la ţinuta de drum vorbiţi de 4x4 iar în tiltu de 4x2.
-
Kirotractor, vineri, 16.12.2016 12:41
O, tempora! Cele 9,4 s pentru sprintul de la 0-100 km/h au ajuns sa fie doar o "valoare decenta" - si-nca pentru un SUV diesel "non-premium", ca sa nu mai vb. de Vmax de 202 km/h - "decenta" si ea probabil, mai ales cind stai la semafoare cite-un sfert de ora... Iar pretul nu-mi pare deloc "piperat" in raport cu ceea ce ofera CX-5-ul comparativ cu liderii segmentului (VW Tiguan mai ales), chiar fara sa luam in calcul fiabilitatea superioara confirmata nu doar de ADAC. ...Sau asta-i perceptia, fiindca Mazda nu practica discount-urile altora ?! ;-)
-
Scorpionul.negru, vineri, 16.12.2016 12:44
Cel mai bun din clasa lui pe categoria non premium. Merita toti banii ! Mai ales asta nou de a aparut !
-
Andy, vineri, 16.12.2016 12:59
Pana la urma etalonul clasei la nivel mondial e CR-V-ul, iar la nivel european Qashqai. Sunt cele mai vandute non-premium. In 2017 atat CX-5 cat si CR-V vor avea generatii noi. Atunci ar trebui o comparatie. P.S. Apropo, nu va ganditi sa faceti si teste comparative?
-
eee, vineri, 16.12.2016 13:42
Tiguan nu apare in drepta la modele similare, cu a lui nota de 4.4, desi e comparat indeaproape cu acest model. Din nou, cumva, aceasta Mazda iese la pret similar cu Tiguan, cand in realitate un Tiguan comparabil ca dotari costa spre 40 000. Realist, este o diferenta de cel putin 5000 euro in favoarea Mazdei, pe care un review realist ar trebui sa il depisteze/noteze.
-
@AM, vineri, 16.12.2016 21:24
Stimabililor sa nu va suparati pe mine(sau daca vreti va puteti supara,ca este o tara libera) dar dupa parerea mea testele voastre nu prea fac multe parale.Ati dat nota de 4,3 acestei masini diesel si 4,2 la testul ptr.rav 4 hybrid.Oare e drept asa,un diesel vechi,puturos,afumator,cu cilindree mare sa ia fata unui ansamblu hybrid mai nou,mai curat,mai performant si aproape la fel de economic?In plus comparati rav4 cu tiguan?Rav4 este fiabil.El nu se strica.Merge pur si simplu.Tiguan se strica repejor.Este o masina falsa si scumpa.Singura care poate sa-i stea in fata rav-ului este honda crv.Mai retineti ca,dupa parerea mea,dieselul nu este un motor pe care sa-l cumperi ptr. o masina de familie.Dieselul e bun doar sa muncesti cu el.Fiti baieti destepti si nu mai faceti apologia dieselului.Educati si voi lumea sa nu mai cumpere fumegatoarele astea,sa se orienteze spre benzina si mai ales spre hybride care sunt viitorul apropiat.Despre electrice mai vedem cand le va mai creste autonomia.
-
mircea, vineri, 16.12.2016 23:12
@eee Glitch-uri tehnice. S-a rezolvat între timp. Merci de sesizare.
-
Andi, luni, 19.12.2016 18:17
Are motor 2.2, mai mare decat Volvo V90 (care e cu vreo 500 de kile mai greu) Go Zoom Zoom
-
xxx, luni, 19.12.2016 21:15
@Automarket îmi pare rău dar trebuie sa va taxez din nou, nu știți sa faceți fotografii, ați pus o mașină alba pe un camp gol de conținut, cromatica dintre alb, gri si un verdele grâului abia încolțit da o imagine sumbra. Sa asociem fotografiile cu comentariul vostru: chiar și după cinci ani de la debutul oficial, Mazda CX-5 se pregătește de pensionare !? Si atunci de ce-ati mai comentat, mașina în Europa practic nu a existat, nici pe altundeva nu a rupt gura târgului. Evitați sa mai faceti fotografii cu mașini murdare uitați-va la fotografia cu port-bagajul
-
gelu, marţi, 17.10.2017 13:29
@M esti un mare expert in motoare.....i ati tu suv de 2 tone cu motor de 1.4 benzina si vezi daca se urneste.....motoarele disel pe un suv se pun datorita cuplului care ajuta o masina greluta sa faca o depasire..sa urce o panta si asa md...mai ales daca pleci la munte cu 5 pasageri si bagaje! Sau daca ai bani iati Cayenne benzinar si galeata dupa tine! Suvuri din clasa medie...nu vb de tractoare....! iar un q5..x3..ajung si la 70 000 full....asa ca nu compara matizul cu seria 1~
Ieri au lansat-o, azi o înlocuiesc...