
Tehnologie
Mazda a îmbinat mereu modernul cu tradiționalul. Din prima vei aprecia faptul că japonezii folosesc în continuare multe butoane și nu au trecut complet la suprafețe tactile. În continuare, sistemul de climatizare este acționat prin intermediul butoanelor fizice.
Interiorul lui CX-80 este foarte similar cu cel de pe CX-60, care a fost ca o gură de aer proaspăt când vine vorba de tehnologie, deoarece Mazda cam rămăsese în urmă.
Volanul ascunde un instrumentar de bord de 12.3 inch, complet digital, care din păcate nu este foarte configurabil. Desigur, modelul vine echipat și cu un Head-Up Display. Sistemul multimedia are și el tot 12.3 inch, dar în continuare nu are touchscreen. Pentru a naviga prin sistem (care are o grafică foarte simplă, aproape învechită) te folosești de o rotiță. Meniul este foarte intuitiv și simplu, așa că poți naviga prin el fără să îți iei ochii de la drum.
Conectivitatea Apple CarPlay și Android Auto se face wireless. Merită de menționat că în meniul Apple CarPlay și Android Auto poți folosi funcția touchscreen, dar nu în mers. Mai mult, Mazda CX-80 vine cu un sistem audio Bose, asistent vocal Alexa capabil să răspundă la o mulțime de întrebări, dar și o funcție foarte interesantă și utilă.
Să spunem că nu te descurci să îți reglezi scaunul și volanul într-un mod confortabil și sigur. Ei bine, Mazda poate face asta pentru tine. Doar intri într-un meniu de unde alegi înălțimea ta, iar mașina face restul pentru tine.
deci stai ca nu inteleg. "La mers cuminte, în afara orașului, consumul a scăzut sub 5.5 l/100 km, lucru care arată măiestria motorului diesel." F interesant La mers cuminte in afara orasului probabil ca poti sa scoti acest consum cu ORICE masina din orice an de dupa 1990 si care costa de la 500 de euro in sus ! Sincer nu inteleg aceasta "maiestrie" de care se vorbeste in articol. Poate din cauza ca e asa de complicat si totusi functioneaza Mai ales ca i f scump. PS; Articolul trebuia marcat cu "P" doar ca sa intelegem si noi. asa , trebuie sa citim printre randuri