Tinuta de drum
Mazda rămâne unul dintre acei constructori care acordă o atenție deosebită senzațiilor oferite în timpul condusului. Japonezii nu uită de acest aspect și încearcă, pe cât posibil, să îl imprime și SUV-urilor de gamă.
Platforma folosită de niponi pentru MX-30 este Skyactiv-Vehicle Architecture, aceeași structură pe care niponii o oferă pe Mazda 3 sau Mazda CX-30. În aceste condiții, MX-30 preia o parte dintre caracteristicile dinamice livrate de CX-30.
Astfel, SUV-ul electric propune o suspensie ușor rigidă, dar care induce un comportament rutier dinamic și agil. Există ruliu, însă nu atât de pronunțat pe cât te-ai aștepta de la un SUV, iar direcția comunică corect informațiile de la nivelul asfaltului.
Pe denivelările scurte, MX-30 o să mai tresară, însă reacțiile suspensiei nu vor fi unele deranjante.
aboradrea mazda pentru electrice nu e rea deloc. chiar daca autonomia pare mica, bateria se si incarca repede, iar masina ramane usoara. dpmdv pare o oferta buna!