Mazda Mazda MX-30

Vizibilitate

3.5

Mazda MX-30 are formele unui SUV coupe, iar acest lucru face ca modelul japonez să fie depunctat în ceea ce privește vizibilitatea. Dacă oglinzile laterale sunt bine proporționate, luneta înclinată și cu o suprafață vitrată nu foarte generoasă face ca vizibilitatea în spate să fie afectată. În plus, geamurile mici ale "ușilor" din spate îți vor da ceva bătăi de cap atunci când ajungi în intersecții în Y.

Pentru a mai șterge din aceste neajunsuri, MX-30 oferă standard senzori de parcare față și spate, și camera pentru mersul cu spatele.

  • mazda fan, joi, 26.11.2020 15:39

    aboradrea mazda pentru electrice nu e rea deloc. chiar daca autonomia pare mica, bateria se si incarca repede, iar masina ramane usoara. dpmdv pare o oferta buna!

  • Ics, joi, 26.11.2020 20:54

    Media de condus pe zi e de 50 de km. Dar soferul nu conduce media in fiecare zi. O zi 10 km, o zi 250. Asta inseamna medie. Consumul e enorm la ce baterie mica are. Masini gen id3 sau kona au consum mai mic cu baterie dubla. O sa se vanda ca honda electrica cu 200 km autonomie. Adica deloc. Se cam duce in cap marca asta.

  • PMC, vineri, 27.11.2020 10:06

    #ics: nu se duce, cel putin nu din cauza porcariilor cu baterii. Reprezentantii Mazda au zis din start ca nu sunt deloc incantati de isteria cu masinutze cu baterii. Dar nu au avut ce face, presiunea din presa de profil + presiunea taxelor si reglementarilor obscene din EU i-au obligat sa aiba si ei in portofoliu asa ceva. Dar Mazda sunt masini extrem de bune si mai ales de fiabile. Ies pe primul loc la Consumer Reports deja de ani de zile. Deci nu vor muri ei din asta, si nici noi de altfel :)