Performante
Fiind vorba despre o mașină a cărei formă te trimite imediat cu gândul la sportivitate, vei fi tentat să verifici imediat fișa tehnică. Doar că, așa cum am menționat și în capitolul dedicat motorizării, MX-5 nu trebuie catalogat conform lucrurilor măsurabile și palpabile, așa cum sunt cifrele pentru 0-100 km/h sau viteza maximă.
Modelul cu plafon hard-top pune preț pe senzațiile pe care reușește să le ofere atunci când te-ai urcat în oricare dintre cele două scaune ale sale.
Vei avea de așteptat 6.8 secunde pentru ca MX-5 RF 30th Anniversary să accelereze de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă se oprește la 220 km/h. Audi TT în versiunea 40 TFSI și Abarth 128 Spider sunt cu 0.1 secunde mai lenți. În ceea ce privește viteza maximă, MX-5 RF este depășit de ambii rivali: italianul are o viteză de top de 229 km/h, în timp ce Audi TT Roadster promite 247 km/h.
Pretul e ,poate cam mare dar in spiritul capitalist ,merge ,ce se vinde bine ori se scumpeste ori ....in varianta autohtona,si nu numai ,scade calitatea.In rest e o masina frumoasa si potenta...Nu se poate sa nu intorci capul dupa ea,am vazut-o in vara parcata undeva ,eram cu maica-mea (66ani)care ,pana si ea a ramas impresionata de formele si designul masinii....