Interior
Imediat ce deschizi portiera lui MX-5 RF 30th Anniversary vei desoperi o pereche de scaune sport semnate de Recaro. Sunt îmbrăcate parțial în Alcantara și atent brodate cu ață de culoare portocalie, iar tetierele integrează un set de difuzoare astfel încât conversațiile telefonice avute cu cei dragi să se audă bine chiar și atunci când plafonul hard-top este coborât. Suportul lateral este și el unul excelent.
Volanul, schimbătorul de viteze și frâna de mână primesc aceleași cusături de culoare portocalie, iar pe planșa de bord și pe fețele ușilor apar elemente îmbrăcate în Alcantara. Așa aniversezi 30 de ani. Pentru ca cercul să fie complet, gurile sistemului de climatizare sunt și ele garnisite cu elemente portocalii.
Despre spațiul de la interior mi-e greu să vorbesc. Pentru că nu prea există. Ești doar tu, volanul, pedalele și levierul transmisiei. În rest, vei mai găsi două suporturi pentru pahare pe tunelul median, un loc destul de zgârcit cu spațiul oferit și în care vei putea înghesui un telefon mobil și un "torpedou" modest amplasat între cele două scaune.
Nici portbagajul nu este foarte încăpător. Cei 127 de litri sunt suficienți doar pentru două genți de mână.
Pretul e ,poate cam mare dar in spiritul capitalist ,merge ,ce se vinde bine ori se scumpeste ori ....in varianta autohtona,si nu numai ,scade calitatea.In rest e o masina frumoasa si potenta...Nu se poate sa nu intorci capul dupa ea,am vazut-o in vara parcata undeva ,eram cu maica-mea (66ani)care ,pana si ea a ramas impresionata de formele si designul masinii....