Tehnologie
Deși MX-5 a fost gândit pentru senzațiile pe care le oferă, odată cu evoluția tehnologiilor japonezii au simțit nevoia (probabil obligați și de cererile primite din partea clienților) să pluseze cu astfel de elemente moderne.
Instrumentarul de bord a rămas unul tradițional, cu ceasuri analog generoase și cu un mic ecran care afișează informații referitoare la consumul de carburant. În zona centrală se află un ecran cu diagonala de 7 inch care poate fi controlat și prin atingeri (la viteze mici sau când mașina este oprită).
În continuare, informațiile și meniul sistemului de infotainment sunt gestionate cu ajutorul controller-ului rotativ amplasat pe tunelul median. Sistemul multimedia este destul de învechit (atât ca aspect, cât și ca funcții oferite), însă japonezii oferă integrare Apple CarPlay și Android Auto, servicii care funcționează bine.
Standard, versiunea MX-5 RF 30th Anniversary va fi echipată cu sistemul audio Bose cu nouă incinte care oferă o fidelitate bună.
Spre deosebire de roadster-ul din care derivă, vei mai găsi și un buton cu ajutorul căruia cobori sau ridici plafonul hard-top. Aceste operații pot fi realizate doar până la 10 km/h. Personal, consider această limită de viteză destul de mică, însă nu are rost să ne împotrivim studiilor atent efectuate de niponi. Atât ridicarea, cât și coboârea plafonului se desfășoară în aproximativ 13 secunde.
Tot pe lista elementelor prezente pe ediția aniversară trecem scaunele încălzite și senzorii de parcare.
Pretul e ,poate cam mare dar in spiritul capitalist ,merge ,ce se vinde bine ori se scumpeste ori ....in varianta autohtona,si nu numai ,scade calitatea.In rest e o masina frumoasa si potenta...Nu se poate sa nu intorci capul dupa ea,am vazut-o in vara parcata undeva ,eram cu maica-mea (66ani)care ,pana si ea a ramas impresionata de formele si designul masinii....