Design
Partea de design rămâne una subiectivă. Mie îmi place MX-5 indiferent de generația pe care o am în față. Iar cu versiunea RF, Mazda a reușit să ducă designul sportivei la un nou nivel.
Iar dacă plusezi și cu nuanța de caroserie Racing Orange, disponibilă doar pe versiunile 30th Anniversary, mă pierzi pentru totdeauna. Pentru că avem în față un astfel de exemplar, trebuie să amintesc de etreirele portocalii, de jantele desenate superb, dar mai ales de acea insignă de mici dimensiuni pe care stă scris numele versiunii și numărul exemplarului.
Și cred că nu sunt singurul cu o astfel de părere: de la sine vorbesc cele peste un milion de exemplare vândute în 30 de ani.
Pretul e ,poate cam mare dar in spiritul capitalist ,merge ,ce se vinde bine ori se scumpeste ori ....in varianta autohtona,si nu numai ,scade calitatea.In rest e o masina frumoasa si potenta...Nu se poate sa nu intorci capul dupa ea,am vazut-o in vara parcata undeva ,eram cu maica-mea (66ani)care ,pana si ea a ramas impresionata de formele si designul masinii....