Mazda MX-5 RF

2.0 Benzina (Skyactiv-G) 160CP Man6 Revolution Top

Siguranta

4.0

Mazda MX-5 a trecut prin testele de impact EuroNCAP într-o sesiune din anul 2015. A obținut atunci un scor general de patru stele, dar vorbim de versiunea cu soft-top. Steaua pierdută a fost cauzată de lipsa unui sistem automat de frânare care nu există nici ca opțiune.

Cel mai probabil, un scor similar ar fi înregistrat și de versiunea RF cu hard-top electric dacă va fi testată de către EuroNCAP.

Chiar dacă sistemul de frânare automată nu există nici pe versiunea RF, modelul oferă suficiente sisteme active de siguranță, așa cum sunt avertizarea la părăsirea accidentală a benzii de rulare sau sistemul de avertizare pentru unghiul mort.

  • yo, marţi, 27.06.2017 13:24

    Unde sunt facute pozele? e superb locul......

  • unsirb, marţi, 27.06.2017 14:20

    "Și fiindcă tot a venit vorba despre acoperiș, trebuie să spunem că acesta se ridică în 13 secunde. Condiția esențială este ca mașina să nu depășească 10 km/h. O limită de viteză cam mică, dacă mă întrebați pe mine. " Ati uitat bucata asta de text din testul decapotabilei soft-top, oare?

  • costy, marţi, 27.06.2017 22:20

    o masina care vine din viitor cu un cuplu decent pt o masina aspirata si un consum bun pt un motor de 2l...mazda forever

  • vianu, marţi, 27.06.2017 22:44

    Cei mai italieni japonezii astia de la Mazda

  • Coco, joi, 29.06.2017 07:05

    Cum, acest model de Mazda are 4,4...nu se poate ?! Cred că au greșit ceva la algoritm sau.... Știam din analizele trecute că modelele Mazda trebuie să fie cel mult la 4.0....