Paradox
Inovație sau improvizație? De multe ori ne e foarte greu sa facem diferența între aceste două concepte. E de înțeles, până la urmă, pentru că ambele au aceeași origine: o nevoie. De la telecomanda banală a televizorului tău, până la anumite mașini din ziua de azi, care sunt adevărate paradoxuri pe roți. Cum așa?
Păi, până nu de mult, dacă te uitai la valorile brandurilor de mare performanță observai câteva cuvinte cheie. Printre ele regăseai lucruri precum „cai putere”, „cuplu”, „accelerație”, dar și un alt cuvânt, esențial, „masă redusă”. Pentru că, pentru o mașină M sau AMG, greutatea a jucat mereu un rol important.
Ei bine, în ziua de azi, producătorii se văd obligați „să uite” anumite principii sau valori. Pentru că se pare că lumea nu mai are răbdare iar clienții cumpără din ce în ce mai multe mașini electrice în fiecare lună. Dacă te uiți pe vânzările producătorilor auto vei observa că mașinile electrice înregistrează creșteri de peste 25% lunar, în timp ce mașinile termice scad cu aproape aceeași viteză.
Iar din moment ce setea de performanță rămâne acolo, vom vedea din ce în ce mai multe modele AMG sau M, oferite cu trenuri de rulare electrice. Printre primele oferte de acest gen se numără și jucăria despre care veți citi astăzi: un Mercedes-AMG EQE 43. Rolul său urmează să fie ceva mai clar definit.
PREZENTAREA MAȘINII DE TEST
.... Superbă, dar trebuia făcută mai impunătoare ! Ştiu că am zis că ... adio... dar este o ştire huge : Şeful Toyota a demisionat brusc !! Şi va fi înlocuit cu un CEO care.... nu este membru al familiei ! Asta vine imediat după publicarea datelor Tesla foarte bune şi a inaugurării fabricii din Nevada care va produce Tesla Semi plus bateriile noi ! Şah mat !