Motor / Transmisie
Mercedes-AMG EQE 43 este unul dintre primele modele aruncate în ringul electric de către compania din Stuttgart. Este unul dintre primele modele Mercedes care poartă, atât sigla AMG, cât și cea EQ. Iar fuziunea dintre cele două divizii ale grupului german era normal să ridice niște sprâncene.
Ce se află totuși sub caroseria super optimizată aerodinamic? Platforma EVA2, dezvoltată special pentru mașinile electrice ale Mercedes-EQ și adaptată pentru a fi demnă de sigla AMG.
Practic, pe fiecare axă a acestui model vei găsi un motor electric care se va ocupa de roțile din imediata sa apropiere. În total, Mercedes-AMG EQE 43 se poate baza pe un maxim de 476 CP și un cuplu de 858 Nm, numere care sunt îndestulătoare pentru cam orice nevoie.
Reproșuri pentru ele nu există. Ca orice altă mașină cu propulsie electrică, Mercedes-AMG EQE 43 livrează instantaneu resursele către asfalt, predictibil și fără niciun fel de sincopă sau ezitare. Dacă aș putea face o sugestie, poate că mi-aș dori mai multă putere, având în vedere sigla AMG și greutatea de aproape 2.5 tone a mașinii. Dar pentru asta există o versiune superioară.
În oraș, vei face depășiri rapide. Te vei teleporta, practic, oriunde ai nevoie sau în orice spațiu liber ai văzut în imediata ta apropiere. Și resursele par inepuziabile. Poate că și de asta sunt atât de iubite mașinile electrice.
Pentru mine, sigla AMG vine cu anumite așteptări și lipsa unui motor V8, care să sune de parcă Cerber stă pe bancheta din spate, face totul foarte confuz. Viteza e acolo, dar senzația brutală este complet obturată.
.... Superbă, dar trebuia făcută mai impunătoare ! Ştiu că am zis că ... adio... dar este o ştire huge : Şeful Toyota a demisionat brusc !! Şi va fi înlocuit cu un CEO care.... nu este membru al familiei ! Asta vine imediat după publicarea datelor Tesla foarte bune şi a inaugurării fabricii din Nevada care va produce Tesla Semi plus bateriile noi ! Şah mat !