Interior
Partea bună este că, indiferent de versiunea pentru care optezi, primești un interior unde predomină luxul și finisajele de cea mai înaltă calitate. Pielea Nappa îmbracă mai toate suprafețele, inclusiv partea inferioară a bordului.
Facelift-ul a adus două culori noi pentru tapițeria din piele: avem combinația Maro Bahia/Negru și cea pe care o poți admira în imaginile alăturate, adică Bej Macchiato/Negru.
Emblema AMG o regăsești pe spătarele scaunelor față, în caz că uiți în ce mașină te afli. Apropo de scaunele față, acestea au funcție de încălzire și ventilație, iar de confortul oferit la drum lung nici nu mai trebuie să amintesc. În plus, oferă un suport lateral foarte bun.
Ornamentele din aluminiu accentuează și mai mult ideea de interior premium. Opțional poți alege ornamente din lemn sau din fibră de carbon.
Din fericire, GLE nu a îmbrățișat, încă, filozofia reducerii la minim a butoanelor fizice. Acestea fiind spuse, regăsești încă destul de multe butoane fizice în habitaclu, în special în partea inferioară a consolei centrale. De la ele interacționezi cu funcțiile sistemului de climatizare.
În plus, pe tunelul median vei regăsi și acel touchpad prin intermediul căruia interacționezi cu sistemul multimedia.
Cea mai mare noutate adusă de acest facelift este volanul AMG Performance. Este îmbrăcat în piele Nappa, integrează zone tactile pe spițele orizontale (nu e neaparat un lucru bun, pentru că nu răspund întotdeauna prompt la comenzi) și ai două butoane în partea inferioară.
Primul dintre ele este configurabil, în sensul că poți alege funcțiile pe care vrei să le controlezi: poți seta fermitatea suspensiei, poți să deschizi clapetele sistemului de evacuare etc. De la al doilea, care este rotativ, treci prin toate modurile de rulare.
Spațiile de depozitare sunt multe și generoase, inclusiv cotiera centrală este foarte încăpătoare. În buzunarele portierelor poți depozita, liniștit, sticle de 0.5 litri.
Că tot veni vorba, în ciuda plafonului plonjat, specific unui SUV coupe, spațiul pe banchetă este suficient chiar și pentru pasagerii mai înalți.
Portbagajul are un volum de încărcare de 655 de litri, cu toate scaunele în poziție normală. În plus, pentru a încărca mai ușor bagajele, puntea spate coboară la apăsarea unui buton.
SUV-ul german stă mai bine la acest capitol decât Audi SQ8 (605 litri), dar și decât BMW X6 (580 litri).
Urata formă! Cea mai urâtă. La același nivel cu cele de la BMW. Hidoase de-a dreptul