Tinuta de drum
Așadar, Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Coupe arată ca un AMG, atât la exterior cât și la interior, dar, cel mai important, se conduce ca un AMG. Până la un punct.
În modul de rulare Comfort, SUV-ul german este confortabil, iar suspensia este îndeajuns de rigidă încât să mențină caroseria în limitele normale, și îndeajuns de confortabilă încât să filtreze destul de bine (este un AMG până la urmă) imperfecțiunile din asfalt.
Modurile de rulare Sport și Sport+ fac ca direcția să fie și mai precisă, transmisia să schimbe mai cu poftă cele 9 rapoarte, iar amortizoarele adaptive își modifică, la rândul lor, comportamentul pentru și mai multă dinamică pe viraje.
Dar toate acestea au o limită, având în vedere că vorbim despre un SUV care cântărește aproape 2.4 tone. Să ne înțelegem, toate sistemele mașinii, inclusiv tehnologia AMG Ride Control+, fac o treabă foarte bună atunci când vorba despre controlarea masei și a inerției.
Însă atunci când vrei să forțezi mai mult, vei remarca un comportament, oarecum, artificial, pentru că deja sistemele și tehnologiile de la bord îți anulează orice impresie de control.
Cu alte cuvinte, simți puțin cam mult intervenția acestor sisteme și mașina nu te mai recompensează cu acel sentiment de implicare în mânuirea celor 2.3 tone.
Urata formă! Cea mai urâtă. La același nivel cu cele de la BMW. Hidoase de-a dreptul