Tinuta de drum

4.5

Așadar, Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Coupe arată ca un AMG, atât la exterior cât și la interior, dar, cel mai important, se conduce ca un AMG. Până la un punct.

În modul de rulare Comfort, SUV-ul german este confortabil, iar suspensia este îndeajuns de rigidă încât să mențină caroseria în limitele normale, și îndeajuns de confortabilă încât să filtreze destul de bine (este un AMG până la urmă) imperfecțiunile din asfalt.

Modurile de rulare Sport și Sport+ fac ca direcția să fie și mai precisă, transmisia să schimbe mai cu poftă cele 9 rapoarte, iar amortizoarele adaptive își modifică, la rândul lor, comportamentul pentru și mai multă dinamică pe viraje.

Dar toate acestea au o limită, având în vedere că vorbim despre un SUV care cântărește aproape 2.4 tone. Să ne înțelegem, toate sistemele mașinii, inclusiv tehnologia AMG Ride Control+, fac o treabă foarte bună atunci când vorba despre controlarea masei și a inerției.

Însă atunci când vrei să forțezi mai mult, vei remarca un comportament, oarecum, artificial, pentru că deja sistemele și tehnologiile de la bord îți anulează orice impresie de control.

Cu alte cuvinte, simți puțin cam mult intervenția acestor sisteme și mașina nu te mai recompensează cu acel sentiment de implicare în mânuirea celor 2.3 tone.

  • Trilulilu, joi, 17.10.2024 18:46

    Urata formă! Cea mai urâtă. La același nivel cu cele de la BMW. Hidoase de-a dreptul

  • Mihai, joi, 17.10.2024 20:51

    Ce masina ieftina, la fel si cele cu care se compara. Nici nu se pune problema vreunei full electrice la banii astia. Mai alea cand vezi consumuri de peste 10 l/100km, clar e cea mai buna achizitie, mai ales ca are 2 turbine.

    mihaigmc, joi, 17.10.2024 22:32

    E greu cu saracia eu usor cu comentatu!

  • Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:15

    Mai bine i-ar lăsa pe BMW și Audi sa se ocupe de genul asta de caroserii, și să se concentreze pe cea ce știe Mercedes sa facă cel mai bine: lux și confort. Apropo, într-o vizita recenta în București am văzut un Renault Arkana. Absolut ridicol. Dar bănuiesc ca sunt și cocalari mai low cost.

  • Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:30

    A, și încă ceva. Văd că mulți se plâng de greutatea mașinilor electrice, care da, e mare. Mai ales la cele care se vor sportive. Porsche Macan electric (cu bateria mai mica) are 2.3t, fix cat AMG-ul asta termic! Si toate versiunile sunt mai rapide (Macan Turbo e mai rapid cu aproape 2s 0-100) dar și mai ieftine. Macan 4 e mai ieftin cu vreo 40k! Poate îmi scăpa mie ceva dar un AMG nu e mașina sa faci 700-800km pe zi. Autonomia și consumul nu contează la mașina asta. Și totuși, de ce ai lua o termică care e la fel de grea ca o electrică, e mai lentă și mai scumpa??

  • cocalar, vineri, 18.10.2024 08:52

    Masina de bombardier.

  • deputy, vineri, 18.10.2024 11:21

    masina fara sens. mare pe afara, destul de inghesuita in spate, portbagaj adanc dar din cauza designului neincapator, la asa gabarit. consuma o galeata, chiar si modelul plugin, polueaza la fel de mult, te simti ca un elefant intr-un magazin de portelanuri, daca mergi cu ea prin oras....etc. spor la vanzari!