Tehnologie

5.0

Facelift-ul a păstrat cele două display-uri de 12.3 inch: unul pentru instrumentarul de bord digital și celălalt pentru sistemul multimedia MBUX. Ambele ecrane sunt integrate într-un singur ansamblu, la fel ca înainte.

Pentru că este vorba despre un model AMG, ceasurile de bord au o grafică specifică, pe care o modifici cu ajutorul unui buton montat pe volan.

Pe lângă modurile clasice, ai și două moduri care simplifică instrumentarul și îți oferă doar informațiile relevante pentru condusul pe circuit, spre exemplu. Este vorba despre Sport și Supersport.

Sistemul multimedia MBUX se află, în cazul lui GLE 53 facelift, la a doua generație. Asta înseamnă o grafică îmbunătățită, un meniu ușor reconfigurat, conexiune Apple CarPlay și Android Auto wireless, dar și actualizări care pot fi realizate over-the-air. În plus, sistemul rulează mai fluid și este mai intuitiv decât înainte.

Chiar dacă puțini clienți vor ieși în off-road cu mașina, sistemul multimedia integrează un nou mod Off-Road. Pe scurt, afișează o serie de informații relevante pentru mersul pe teren accidentat, cum ar fi unghiul de înclinare și așa mai departe.

În imediata apropiere a suporturilor de pahare, încălzite și răcite, ai o zonă de încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile, dar și două port-uri USB-C care permit încărcarea mai multor dispozitive în același timp.

Un al treilea port USB-C se regăsește în cotiera centrală.

  • Trilulilu, joi, 17.10.2024 18:46

    Urata formă! Cea mai urâtă. La același nivel cu cele de la BMW. Hidoase de-a dreptul

  • Mihai, joi, 17.10.2024 20:51

    Ce masina ieftina, la fel si cele cu care se compara. Nici nu se pune problema vreunei full electrice la banii astia. Mai alea cand vezi consumuri de peste 10 l/100km, clar e cea mai buna achizitie, mai ales ca are 2 turbine.

    mihaigmc, joi, 17.10.2024 22:32

    E greu cu saracia eu usor cu comentatu!

  • Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:15

    Mai bine i-ar lăsa pe BMW și Audi sa se ocupe de genul asta de caroserii, și să se concentreze pe cea ce știe Mercedes sa facă cel mai bine: lux și confort. Apropo, într-o vizita recenta în București am văzut un Renault Arkana. Absolut ridicol. Dar bănuiesc ca sunt și cocalari mai low cost.

  • Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:30

    A, și încă ceva. Văd că mulți se plâng de greutatea mașinilor electrice, care da, e mare. Mai ales la cele care se vor sportive. Porsche Macan electric (cu bateria mai mica) are 2.3t, fix cat AMG-ul asta termic! Si toate versiunile sunt mai rapide (Macan Turbo e mai rapid cu aproape 2s 0-100) dar și mai ieftine. Macan 4 e mai ieftin cu vreo 40k! Poate îmi scăpa mie ceva dar un AMG nu e mașina sa faci 700-800km pe zi. Autonomia și consumul nu contează la mașina asta. Și totuși, de ce ai lua o termică care e la fel de grea ca o electrică, e mai lentă și mai scumpa??

  • cocalar, vineri, 18.10.2024 08:52

    Masina de bombardier.

  • deputy, vineri, 18.10.2024 11:21

    masina fara sens. mare pe afara, destul de inghesuita in spate, portbagaj adanc dar din cauza designului neincapator, la asa gabarit. consuma o galeata, chiar si modelul plugin, polueaza la fel de mult, te simti ca un elefant intr-un magazin de portelanuri, daca mergi cu ea prin oras....etc. spor la vanzari!