Siguranta

5.0

Specialiștii din cadrul organizației Euro NCAP nu au testat noul Clasa A Sedan. Dar varianta hatchback a trecut prin testele de siguranță, iar rezultatele obținute pot fi puse cu încredere și în dreptul sedanului.

Hatchback-ul de clasă compactă a impresionat prin rezultatele foarte bune obținute la testele din 2018. Modelul germanilor a primit calificative mai mari de 90% în dreptul capitolelor dedicate siguranței pasagerilor adulți, a copiilor și a pietonilor. În același timp, reprezentanții Euro NCAP au notat cu un calificativ bun și modul în care s-au descurcat sistemele de siguranță, la final, Clasa A fiind "decorat" cu cinci stele Euro NCAP.

Nemții propun un pachet extrem de generos de sisteme de siguranță. Standard, modelul de clasă compactă va fi echipat cu un asistent activ la frânare și cu un asistent capabil să mențină banda de rulare și să te avertizeze atunci când o părăsești.

Pentru sistemul capabil să recunoască vehiculele aflate în unghiul mort vei avea de plătit încă 540 de euro. Sistemul Active Distance Assist Distronic cu Active Steering Assist, cel care transformă Clasa A Sedan într-un vehicul capabil să ruleze semi-autonom, este și el disponibil opțional.

  • Trilulilu, sâmbătă, 02.12.2023 15:45

    Ciudat rău consumul. La Octavia combi, cu 1,5 turbo benzină, 150CP, media după 45.000km o am de 6,7litri. Mașina are 1,6to după talon.

  • spaclu lu manole, sâmbătă, 02.12.2023 17:12

    Cand au mai dres si ei cat de cat clasa A, il scot din productie.

  • Banditos, sâmbătă, 02.12.2023 20:21

    @Trilulilu Civic, 2L hibrid, 184CP, media dupa 6.000km e de 5L. Masina are 1,5t si are o acceleratie cu o sec mai buna decat Mercul asta. Nu arata la fel de bine dar e cu 23.000Eu mai ieftina.