Design
De-a lungul istoriei au existat destul de puține coupe-uri care nu au reușit să trezească interesul pasionaților. Forma alungită și plonjată a plafonului emană feromoni, iar orice iubitor îi cade în plasă.
Deși CLA rămâne un coupe cu patru portiere, modul în care nemții l-au desenat reușește să trezească pasiuni nebănuite.
Spre deosebire de vechea generație, noul CLA este mai lat, mai lung și mai scund, lucruri pe care le pot traduce printr-un singur cuvânt: dinamism. Indiferent de unghiul din care privești, CLA reușește să-ți ofere o imagine clară a ceea ce înseamnă agilitate și senzualitate.
Pentru partea frontală, designerii nu s-au inspirat doar de la noul Clasa A, ci și de la CLS, iar această metodă nu avea cum să dea greș. Pentru un impact și mai puternic asupra caracterului general, sigla constructorului german amplasată la nivel frontal a fost înclinată cu 5 grade. Același tratament a fost aplicat atât pe CLS, cât și pe versiunea cu patru portiere a lui AMG GT. Pe viitor, toate coupe-urile și toate modelele de performanță din oferta nemților vor primi această siglă.
În cazul versiunii Edition 1, testate de noi, nemții propun pachetul AMG Styling, jantele AMG din aliaj cu diametrul de 19 inch și o serie de detalii de caroserie vopsite în portocaliu. La toate acestea se adaugă și logo-ul ediției speciale amplasat în mod strategic la nivelul portierelor. Trebuie menționat și faptul că varianta Edition 1 va sta pe linia de asamblare 12 luni, iar aceasta este mai scumpă cu 5.200 de euro față de varianta de echipare Standard. Pentru această sumă nu vei primi doar modificările estetice amintite mai sus, ci și o serie de dotări suplimentare la nivelul habitaclului.
"Poți să-i spui că îți este frig, iar temperatura sistemului de climatizare o să scadă cu câteva grade". Serios??