Siguranta
Noul Clasa B mizează pe aceeași arhitectură pe care o găsim și sub "straiele" lui Clasa A, iar hatchback-ul compact a trecut deja prin focurile testelor EuroNCAP. Altfel spus, performanțele înregistrate de Clasa A îi pot fi asimilate și lui Clasa B.
Noul Clasa A a impresionat prin rezultatele excelente obținute în cadrul testelor, cu calificative mai mari de 90% în dreptul capitolelor dedicate siguranței pasagerilor adulți, a copiilor și a pietonilor.
Reprezentanții EuroNCAP au notat cu un calificativ bun și modul în care a funcționat sistemul de frânare automată de urgență, iar acest lucru i-a adus lui Clasa A un calificativ de 75% în dreptul sistemelor de siguranță. Per total, hatchback-ul compact termină sesiunea de teste cu cinci stele EuroNCAP.
Iar toate aceste valori bune se datorează și unei liste lungi cu sisteme de siguranță pusă la dispoziție de nemți. Frânarea automată de urgență, asistentul de unghi mort, asistentul pentru menținerea benzii de rulare și sistemul pentru identificarea semnelor de circulație sunt elemente de bază pe care le vei găsi în oferta producătorului din Stuttgart. Sistemul Active Distance Assist Distronic cu Active Steering Assist, transformă Clasa B într-un model capabil să ruleze semi-autonom în anumite circumstanțe.
Monovolumele sunt in scadere evidenta ca si preferinte clienti / numar de comenzi.... Masina este insa frumoasa (cu un portbagaj nu foarte mare) ....sunt curios - cat este totusi GARDA LA SOL a modelului actual ?!