
Declarație de forță
Poftim?! Un G electric?! Sacrilegiu! Probabil asta ai exclamat și tu în urmă cu un an, atunci când germanii de la Mercedes-Benz au prezentat lumii întregi primul Clasa G cu zero emisii. Sau G580 with EQ Technology, dacă vrei să știi numele său oficial.
Dar dacă urmărim puțin istoria acestui model, observăm că întotdeauna s-a adaptat la vremuri. Inițial un vehicul militar, Mercedes-Benz Clasa G a devenit un off-roader de serie la insistențele șahului Iranului. Pe atunci, interiorul era unul spartan, dar, cu timpul, germanii au lucrat la capitolul confort.
Încet, Clasa G s-a transformat dintr-un off-roader consacrat într-un SUV cu care privilegiații merg sâmbăta în cluburile de fițe și duminica la mall sau la restaurant. Cu alte cuvinte, a devenit un simbol al statutului care mai împarte cu modelul original doar forma pătrățoasă a caroseriei și, să spunem, abilitățile în off-road.
Apoi am intrat în era electrificării, una la care G-ul s-a adaptat odată cu lansarea acestei versiuni 100% electrice. Germanii nu au luat această decizie pentru a demonstra cât poate fi de eficient un Clasa G cu zero emisii, pentru că nici nu se pune problema de așa ceva.
Pur și simplu au făcut-o pentru a arăta că se poate. Iar acest G electric nu este altceva decât o declarație de forță și de tehnologie. Pentru că fără acest criteriu din urmă, nu văd cum ar putea fi funcțională o asemenea mașină.
Înainte să îți spunem cum se conduce noul Mercedes-Benz G580 with EQ Technology, ți-am pregătit un video cuprinzător în care îți arătăm și una dintre funcțiile speciale ale mașinii: G-Turn.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
45-48 kwh consum? Enorm! Să dai 200.000 pe moftul ăsta trebuie să mai ai în garaj cel puțin un Rolls și un SF90 Spider.