Mercedes-Benz Clasa V facelift
Multiplicarea luxului
Pentru cei care vor să își etaleze situația financiară, la pachet cu un nivel de confort și performanțe greu de egalat, se construiesc modele Bentley, Rolls Royce sau Porsche. Pentru cei care vor un nivel de confort greu de imaginat, dar preferă să ducă o viață în anonimat, presărată cu o doză de aventură, există și alte soluții.
Una dintre ele este Mercedes Clasa V, un fel de caleașcă regală, captivă în formele unui model utilitar. Cunoscătorii au privit însă dincolo de forme și au înțeles că adevărata esență a acestei mașini se află în spatele geamurilor fumurii, care ascund mereu identitatea celor din interior.
În cei 13 ani de activitate ca jurnalist auto, cele mai multe transferuri de la aeroport la hotel și invers s-au făcut cu un shuttle Mercedes-Benz. Asta vorbește destul de clar despre expertiza constructorului german când vine vorba de transportul persoanelor în condiții premium.
Lansat într-o rețetă nouă în anul 2014, Mercedes Clasa V a adunat aproximativ 209.000 de clienți, o valoare cu care unele modele de lux nu se pot lăuda într-un ciclu de viață. Faceliftul primit anul acesta promite să mențină ridicat interesul publicului și să le ofere celor din interior un nivel de confort apropiat de etalonul Mercedes Clasa S.
Am luat la bani mărunți modificările primite de Clasa V, deși, „bani mărunți” este o formulare care ar trebui interzisă în testul unei mașini care poate sări peste pragul de 100.000 de euro când devii lacom cu opționalele.
Iti apreciez munca, te urmaresc atat pe site cat si la TV dar vezi ca este ,,experienta constructorului german'' nu ,,expertiza". Conform normelor in vigoare, a expertiza inseamna a supune ceva unei e expertize ceea ce nu e cazul aici.