Mercedes-Benz Clasa V facelift

2.0 Diesel 239CP Aut9 Executive
4.3
de Bogdan Mirică, luni, 22 aprilie

Multiplicarea luxului

Pentru cei care vor să își etaleze situația financiară, la pachet cu un nivel de confort și performanțe greu de egalat, se construiesc modele Bentley, Rolls Royce sau Porsche. Pentru cei care vor un nivel de confort greu de imaginat, dar preferă să ducă o viață în anonimat, presărată cu o doză de aventură, există și alte soluții.

Una dintre ele este Mercedes Clasa V, un fel de caleașcă regală, captivă în formele unui model utilitar. Cunoscătorii au privit însă dincolo de forme și au înțeles că adevărata esență a acestei mașini se află în spatele geamurilor fumurii, care ascund mereu identitatea celor din interior.

În cei 13 ani de activitate ca jurnalist auto, cele mai multe transferuri de la aeroport la hotel și invers s-au făcut cu un shuttle Mercedes-Benz. Asta vorbește destul de clar despre expertiza constructorului german când vine vorba de transportul persoanelor în condiții premium.

Lansat într-o rețetă nouă în anul 2014, Mercedes Clasa V a adunat aproximativ 209.000 de clienți, o valoare cu care unele modele de lux nu se pot lăuda într-un ciclu de viață. Faceliftul primit anul acesta promite să mențină ridicat interesul publicului și să le ofere celor din interior un nivel de confort apropiat de etalonul Mercedes Clasa S.

Am luat la bani mărunți modificările primite de Clasa V, deși, „bani mărunți” este o formulare care ar trebui interzisă în testul unei mașini care poate sări peste pragul de 100.000 de euro când devii lacom cu opționalele.

  • @Bogdan Mirică, luni, 22.04.2019 20:45

    Iti apreciez munca, te urmaresc atat pe site cat si la TV dar vezi ca este ,,experienta constructorului german'' nu ,,expertiza". Conform normelor in vigoare, a expertiza inseamna a supune ceva unei e expertize ceea ce nu e cazul aici.

  • Kirotractor, marţi, 23.04.2019 10:59

    Offtopic: Da, deși e utilizat frecvent în ultima vreme, *expertiză* nu-i recunoscut în Dex cu sensul din articol, dar nici *premium* (în engl.= primă, recompensă) nu-i reconoscut... deloc. :-) Nici măcar în dicționarele de neologisme. Alte exprimări sunt însă cel puțin nefericite - nu doar pe AM. N-are rost să-mi bat însă... tastele de pomană din nou, fiindcă nimic nu se schimbă și, de ex., concept-car-ul cutare *primește* în continuare o versiune de serie. :-p Ontopic: Au ajuns văd autobuzele :-) să aibă performanțe de hot-hatch...(Vmax +sprintul 0-100 sunt identice cu ale răposatuuil meu Clio Williams d-acu 25 de ani.) Ciudate vremuri trăim -- zic asta în raport cu restricțiile traficului actual. Iar de prețuri, ce să mai zic?! Scaune opționale la bani de Logan... În fine, important e că au stea în frunte.

  • Costel, marţi, 23.04.2019 15:16

    un motor diesel care pe langa faptul ca nu se preda in fata contestatariilor aparuti ca ciupercile dupa ploaie in ultimul cincinal , ii capabil , prin valorile dezarmante de putere si cuplu cu care ii inzestrat , sa persifleze si sa sfideze de-a dreptul , prevederile conventiei de la Geneva privind regimul prizonierilor pe drumurile publice fiindu-i complet necunoscute acestui autentic sicario al soselelor nu inchei inainte de a pune totusi la indoiala oportunitatea acestui drive-test al lui B. Mirica tocmai in proximitatea datei unor optiuni pe batranul continent dar in special pe aceste meleaguri atunci cand , aceasta abundenta constructiva oferita (si) de Mercedes ii cat se poate de utila / indragita tocmai de aceia care inteleg prin performanta doar harnicia unei prezente mai mult decat consistente in locatii acolo unde unde o singura descalecare certifica respectul minimal la adresa celorlalti daca aceasta ''cutuma" ii totusi fara leac in Romania macar sa fie facuta doar cu "ajutorul " lui V300d ,ii cert mai facil de cautionat iar randamentul ii sublim :D

  • Kirotractor, joi, 25.04.2019 10:57

    @Costel: Hai că ejti tare, frate - să-mi moară motoru-n fiecare intersecție dacă postarea ta nu-i leită cu aburelile aberant-corporatiste scoase cu B.S.-generatorul ăsta: :-))) https://www.atrixnet.com/bs-generator.html

  • zarnesteanu, joi, 25.04.2019 23:35

    @Kiro Ha-ha-ha ... adevarul e ca m-a socat si pe mine tovarasul Cuostiel. De la frazele semi-analfabete + folosirea verbului "a fi" in varianta ardeleneasca pana la faza de icter, brusc, ne-am trezit cu incalcituri de cuvinte care te lasa perplex. Trebuie sa recunosc ca am incercat sa prind un sens din rahatul de mai sus, si din alte postari, dar mi-am dat seama ca e timp pierdut. Din pacate pentru el la ultimele texte, singurele tampenii inteligibile care au mai ramas sunt "ii" / "is" care iti dau senzatia ca ai calcat intr-un ca..t de cate ori dai de ele prin text. Cu mana pe inima, e primul clujean batut in cap de care am dat in viata mea. Avand in vedere ca Clujul are vreo cateva sute de mii de locuitori, e totusi un raport foarte bun.