Tinuta de drum
Misiunea unui Clasa V a fost întotdeauna confortul. Germanii și-au dorit ca transportorul suprem de persoane să plutească peste problemele suprafețelor de rulare. Noul model este disponibil cu trei tipuri de suspensie.
Cea standard oferă o filtrare bună a neregularităților, însă mai trădează unele slăbiciuni atunci când treci peste limitatoare de viteză, iar compresia amortizoarelor poate deveni zgomotoasă. Pentru cei care aleg nivelul de echipare AMG, menit să ofere un look agresiv, Mercedes livrează și o suspensie ceva mai rigidă. Nu prea înțeleg de ce ți-ai dori asta de la un model care oricum nu va putea să estompeze deficiențele unei mase de peste două tone și a unei caroserii înalte. E drept, suspensia aceasta mai rigidă, la pachet cu sistemul de tracțiune integrală 4Matic, poate garanta ceva mai mult curaj în abordarea virajelor. Al treilea tip de suspensie disponibil pe Mercedes-Benz Clasa V include un set de amortizoare adaptive pe care nu am avut ocazia să-l testez în cadrul evenimentului din Barcelona.
Așa cum spuneam și mai sus, nu vă faceți planuri de sportivitate cu Mercedes Clasa V. Există un ruliu destul de mare în viraj, iar masa de peste două tone își spune cuvântul. Atunci când ai frânări puternice o să resimți o inerție puternică. Deci, ușor cu pianul pe scări.
Chiar dacă e o mașină de mari dimensiuni, Mercedes Clasa V se poate conduce destul de ușor în zonele urbane mulțumită direcției extrem de asistate și a unui unghi de bracare bun.
Iti apreciez munca, te urmaresc atat pe site cat si la TV dar vezi ca este ,,experienta constructorului german'' nu ,,expertiza". Conform normelor in vigoare, a expertiza inseamna a supune ceva unei e expertize ceea ce nu e cazul aici.