Mercedes-Benz Clasa V facelift

2.0 Diesel 239CP Aut9 Executive

Tinuta de drum

4.0

Misiunea unui Clasa V a fost întotdeauna confortul. Germanii și-au dorit ca transportorul suprem de persoane să plutească peste problemele suprafețelor de rulare. Noul model este disponibil cu trei tipuri de suspensie.

Cea standard oferă o filtrare bună a neregularităților, însă mai trădează unele slăbiciuni atunci când treci peste limitatoare de viteză, iar compresia amortizoarelor poate deveni zgomotoasă. Pentru cei care aleg nivelul de echipare AMG, menit să ofere un look agresiv, Mercedes livrează și o suspensie ceva mai rigidă. Nu prea înțeleg de ce ți-ai dori asta de la un model care oricum nu va putea să estompeze deficiențele unei mase de peste două tone și a unei caroserii înalte. E drept, suspensia aceasta mai rigidă, la pachet cu sistemul de tracțiune integrală 4Matic, poate garanta ceva mai mult curaj în abordarea virajelor. Al treilea tip de suspensie disponibil pe Mercedes-Benz Clasa V include un set de amortizoare adaptive pe care nu am avut ocazia să-l testez în cadrul evenimentului din Barcelona.

Așa cum spuneam și mai sus, nu vă faceți planuri de sportivitate cu Mercedes Clasa V. Există un ruliu destul de mare în viraj, iar masa de peste două tone își spune cuvântul. Atunci când ai frânări puternice o să resimți o inerție puternică. Deci, ușor cu pianul pe scări.

Chiar dacă e o mașină de mari dimensiuni, Mercedes Clasa V se poate conduce destul de ușor în zonele urbane mulțumită direcției extrem de asistate și a unui unghi de bracare bun.

  • @Bogdan Mirică, luni, 22.04.2019 20:45

    Iti apreciez munca, te urmaresc atat pe site cat si la TV dar vezi ca este ,,experienta constructorului german'' nu ,,expertiza". Conform normelor in vigoare, a expertiza inseamna a supune ceva unei e expertize ceea ce nu e cazul aici.

  • Kirotractor, marţi, 23.04.2019 10:59

    Offtopic: Da, deși e utilizat frecvent în ultima vreme, *expertiză* nu-i recunoscut în Dex cu sensul din articol, dar nici *premium* (în engl.= primă, recompensă) nu-i reconoscut... deloc. :-) Nici măcar în dicționarele de neologisme. Alte exprimări sunt însă cel puțin nefericite - nu doar pe AM. N-are rost să-mi bat însă... tastele de pomană din nou, fiindcă nimic nu se schimbă și, de ex., concept-car-ul cutare *primește* în continuare o versiune de serie. :-p Ontopic: Au ajuns văd autobuzele :-) să aibă performanțe de hot-hatch...(Vmax +sprintul 0-100 sunt identice cu ale răposatuuil meu Clio Williams d-acu 25 de ani.) Ciudate vremuri trăim -- zic asta în raport cu restricțiile traficului actual. Iar de prețuri, ce să mai zic?! Scaune opționale la bani de Logan... În fine, important e că au stea în frunte.

  • Costel, marţi, 23.04.2019 15:16

    un motor diesel care pe langa faptul ca nu se preda in fata contestatariilor aparuti ca ciupercile dupa ploaie in ultimul cincinal , ii capabil , prin valorile dezarmante de putere si cuplu cu care ii inzestrat , sa persifleze si sa sfideze de-a dreptul , prevederile conventiei de la Geneva privind regimul prizonierilor pe drumurile publice fiindu-i complet necunoscute acestui autentic sicario al soselelor nu inchei inainte de a pune totusi la indoiala oportunitatea acestui drive-test al lui B. Mirica tocmai in proximitatea datei unor optiuni pe batranul continent dar in special pe aceste meleaguri atunci cand , aceasta abundenta constructiva oferita (si) de Mercedes ii cat se poate de utila / indragita tocmai de aceia care inteleg prin performanta doar harnicia unei prezente mai mult decat consistente in locatii acolo unde unde o singura descalecare certifica respectul minimal la adresa celorlalti daca aceasta ''cutuma" ii totusi fara leac in Romania macar sa fie facuta doar cu "ajutorul " lui V300d ,ii cert mai facil de cautionat iar randamentul ii sublim :D

  • Kirotractor, joi, 25.04.2019 10:57

    @Costel: Hai că ejti tare, frate - să-mi moară motoru-n fiecare intersecție dacă postarea ta nu-i leită cu aburelile aberant-corporatiste scoase cu B.S.-generatorul ăsta: :-))) https://www.atrixnet.com/bs-generator.html

  • zarnesteanu, joi, 25.04.2019 23:35

    @Kiro Ha-ha-ha ... adevarul e ca m-a socat si pe mine tovarasul Cuostiel. De la frazele semi-analfabete + folosirea verbului "a fi" in varianta ardeleneasca pana la faza de icter, brusc, ne-am trezit cu incalcituri de cuvinte care te lasa perplex. Trebuie sa recunosc ca am incercat sa prind un sens din rahatul de mai sus, si din alte postari, dar mi-am dat seama ca e timp pierdut. Din pacate pentru el la ultimele texte, singurele tampenii inteligibile care au mai ramas sunt "ii" / "is" care iti dau senzatia ca ai calcat intr-un ca..t de cate ori dai de ele prin text. Cu mana pe inima, e primul clujean batut in cap de care am dat in viata mea. Avand in vedere ca Clujul are vreo cateva sute de mii de locuitori, e totusi un raport foarte bun.