Design

4.5

Fiind construit pe aceeași platformă ca fratele său mai mic, A-Class, GLA arată fix așa cum te-ai aștepta. Este, practic, un A-Class pe picioroange și se înscrie lejer în liniile generale de design Mercedes-Benz. Totuși, are o identitate proprie și nu le poți confunda.

Zona frontală, în cazul acestui model, este animată de pachetul AMG, care aduce un profil mai agresiv pentru bara față, o grila cu multe elemente cromate în jurul siglei uriașe, precum și elemente negre pentru contrast. Culoarea Roșu Patagonia nu dezamăgește și jantele AMG de 19 inch arată foarte bine.

Zona din spate e curată, simplu desenată, fără prea multe elemente complicate, dar ne-ar fi plăcut evacuări adevărate în bară, nu doar niște decorațiuni din plastic. Din păcate, acestea sunt disponibile doar pe versiunile AMG.

Per total, GLA este fix așa cum îi stă bine unul Mercedes-Benz: elegantă și impunătoare. Configuratorul este generos, și îți permite să îți alegi combinația perfectă pentru tine, cu condiția să ai timp și răbdare să treci prin toate listele de opțiuni disponibile.

  • GT, miercuri, 12.07.2023 23:57

    Putina documentare n-ar strica... GLA 250e nu are suspensie independenta pe spate nici macar ca optiune. Vine cu bara de torsiune. Iar la capitolul consum, sigur nu ati incurcat pe cel din oras cu cel de autostrada? In conditiile in care bateria e descarcata, in oras ar trebui sa consume undeva pe la 9-10 l /100km in timp ce pe autostrada nu ar trebui sa depaseasca 6 - 6,5 l /100km, considerand un stil de mers normal dar si un trafic normal .

  • Andrei, joi, 13.07.2023 20:55

    Nu au incurcat, in oras merge hibrid si au avut si bateria plina. Pe autostrada consuma cat un 3 litri turbo pe benzina :) Poza aia cu urmele de degete in compartimentul motor, hmm.

  • GT, joi, 13.07.2023 21:48

    Pai se mentioneaza clar ca valorile alea au fost obtinute cu bateria descarcata. Daca folosesti bateria poti obtine chiar si mai putin in oras fara probleme.

  • Test, vineri, 14.07.2023 16:36

    Am un A250e sedan cu același sistem de propulsie. Am avut autonomie electrică pana la 74 km (între 15 și 25 de grade) iar la un circuit prin România de 1200 km (foarte putin autostrada) am obținut un consum de benzina de 3.8. Probabil mașină este mai aerodinamică și mai ușoară decât GLA 250e.

  • Andrei, duminică, 16.07.2023 13:05

    Poti consuma 3.8% daca pleci mereu cu ea incarcata si mergi incet, 1200km in mai multe zile. Daca faci 1200km continuu vei avea 8-9% pe autostrada si vreo 7% pe dn-uri.

  • @Andrei, luni, 17.07.2023 13:57

    În cei 1200 km nu am încărcat niciodată mașină (la priza) desigur s-a încât singura la cobarari și am ajuns acasă cu 57% baterie. Cu fiecare mașină trebuie sa înveți sa mergi.

  • andrei, miercuri, 19.07.2023 13:24

    mda, cu un bmw mild hybrid scot pe autostrada net mai putin cu o masina de 1.6 tone, adica vizibil sub 7. si nici nu mai am grija incarcarii bateriei. e mai utila prin oras asta plug-in. dar.....de ce ai lua un suv pt oras????? ca nu are logica.