Design
Fiind construit pe aceeași platformă ca fratele său mai mic, A-Class, GLA arată fix așa cum te-ai aștepta. Este, practic, un A-Class pe picioroange și se înscrie lejer în liniile generale de design Mercedes-Benz. Totuși, are o identitate proprie și nu le poți confunda.
Zona frontală, în cazul acestui model, este animată de pachetul AMG, care aduce un profil mai agresiv pentru bara față, o grila cu multe elemente cromate în jurul siglei uriașe, precum și elemente negre pentru contrast. Culoarea Roșu Patagonia nu dezamăgește și jantele AMG de 19 inch arată foarte bine.
Zona din spate e curată, simplu desenată, fără prea multe elemente complicate, dar ne-ar fi plăcut evacuări adevărate în bară, nu doar niște decorațiuni din plastic. Din păcate, acestea sunt disponibile doar pe versiunile AMG.
Per total, GLA este fix așa cum îi stă bine unul Mercedes-Benz: elegantă și impunătoare. Configuratorul este generos, și îți permite să îți alegi combinația perfectă pentru tine, cu condiția să ai timp și răbdare să treci prin toate listele de opțiuni disponibile.
Putina documentare n-ar strica... GLA 250e nu are suspensie independenta pe spate nici macar ca optiune. Vine cu bara de torsiune. Iar la capitolul consum, sigur nu ati incurcat pe cel din oras cu cel de autostrada? In conditiile in care bateria e descarcata, in oras ar trebui sa consume undeva pe la 9-10 l /100km in timp ce pe autostrada nu ar trebui sa depaseasca 6 - 6,5 l /100km, considerand un stil de mers normal dar si un trafic normal .