Tehnologie
Marea noutate la acest capitol o reprezintă instalarea noului sistem multimedia MBUX. Am scăpat de vechiul meniu, destul de alambicat și cu unele întârzieri. Bun venit, MBUX! Bun venit asistent vocal „Hey, Mercedes!”, care înțelegi tot felul de cuvinte românești și ești gata să vorbești din senin.
Măcar ești sigur că îți recomandă un restaurant din apropiere sau ceva mai multă răcoare în habitaclu. Lăsând la o parte „romgleza” la care se mai apucă să reacționeze asistentul vocal, decizia de a ne oferi MBUX este salutară.
Grafica este excepțională, simțul tactil te face să aplauzi la scenă deschisă, iar procesorul se mișcă cu viteza luminii. Navigația are un răspuns bun, oferă informații din trafic în țările civilizate și poate primi update-uri printr-o conexiune la internet. Spre deosebire de modelele mai noi (Clasa A, GLE, Clasa G) Mercedes-Benz GLC nu poate lipi ecranul sistemului multimedia de cel al instrumentelor de bord. Asta în cazul în care optezi pentru pachetul de top.
Chiar și fără acest artificiu estetic impresionant, care face victime sigure printre clienții îndrăgostiți de tehnologie, Mercedes-Benz GLC păstrează un aer digitalizat, capabil să te impresioneze prin grafică și răspuns.
Ecranul din spatele volanului are însă mai puține posibilități de personalizare și mai puține informații decât cel regăsit pe un Clasa A sau GLE. Ca să fiu exact, sunt mai puține teme, iar ceasul digital din stânga nu poate fi personalizat.
Cocalareasca ca design ca toate Mercedesurile din ultimii ani. Ma rog ,parere personala, nu inteleg ceva,cum sa pui un diesel pe o caroserie de doua tone si sa ai doar 50litri rezervorul? Vad ca asta e noua fraiereala la toate marcile,sunt laudate cu volumul portbagajului imens dar tac toti malc cand vine vorba de roata de rezerva,in fapt lipsa spatiului pentru rezerva sau rezervoarele demne de clasa mini. Inca o data,50litri rezervor la 2 tone de masina(macar pentru america au bagat si ei un rezervor de 66l),chiar lux,sariti cu banii.