Design
Majoritatea constructorilor auto sunt de acord că un facelift pentru jumătatea carierei poate fi sugerat estetic printr-o simplă redesenare a semnăturii luminoase. Așa se face că asistăm la o mulțime de facelifturi care nu schimbă major designul exterior. Ba chiar am avea nevoie de o lupă ca să ne dăm seama de noutăți. Noroc cu luminile LED, care capătă o altă formă.
Este și cazul noului GLC facelift, care beneficiază de semnături luminoase noi pentru blocurile optice față și spate. Modificări de forme? Discrete. Foarte discrete. Cumva, și în cazul lui GLC putem găsi clasica justificare: mașina se vinde atât de bine, încât nu avea nevoie de o metamorfoză estetică.
Fanii Mercedes-Benz vor vedea că faceliftul schimbă foarte puțin designul grilei frontale, pe cel al barei spate și forma stopurilor. Jantele rămân în continuare generoase, cu dimensiuni care pornesc de la 17 inch și ajung la 19 inch.
Dacă mă întrebați pe mine, Mercedes-Benz GLC este o mașină care nu-ți trezește nici o emoție la prima vedere. Totuși, nu poți să neglijezi faptul că are un look cât se poate de nemțesc, îngrijit, tehnologizat.
Cocalareasca ca design ca toate Mercedesurile din ultimii ani. Ma rog ,parere personala, nu inteleg ceva,cum sa pui un diesel pe o caroserie de doua tone si sa ai doar 50litri rezervorul? Vad ca asta e noua fraiereala la toate marcile,sunt laudate cu volumul portbagajului imens dar tac toti malc cand vine vorba de roata de rezerva,in fapt lipsa spatiului pentru rezerva sau rezervoarele demne de clasa mini. Inca o data,50litri rezervor la 2 tone de masina(macar pentru america au bagat si ei un rezervor de 66l),chiar lux,sariti cu banii.