Premiu de popularitate
Poate părea ciudat, pentru că ne-am obișnuit atât de mult cu el pe străzile din România, dar Mercedes-Benz GLC este abia la a doua generație. Da, modelul pe care îl vedeți în pozele din acest articol este abia al doilea din istorie care poartă sigla GLC pe haion. Curios, nu?
Ei bine, da, pentru că asta definește un model de succes. Imediat după lansare, popularitatea lui uriașă, dictată de caracteristici intrinseci căutate de clienți, ne face pe toți să credem că a fost aici dintotdeauna. Nici faptul că la început s-a numit GLK nu ajută foarte mult. Sigur, dacă luăm în calcul și „originalul”, ajungem la trei generații, dar, personal, nu am considerat niciodată GLK un model de segment D așa cum a fost GLC-ul care a venit după.
Un GLC care a profitat din plin de apetitul europenilor pentru SUV-uri premium. Practic, a nimerit oportunitatea și a profitat din plin de ea. Ce am descoperit pe parcursul celor 3 zile petrecute la volanul său vom explica, cu bune și cu rele, în textul de față. Dar până atunci, haideți să-l vedeți în clipul nostru de prezentare.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII PE CARE AM TESTAT-O
Modelul acesta, chiar dacă este la a doua generație, pare să aibă pedigree. Este ca un smoking pentru bărbați. Clasic, mereu la modă, nimic ostentativ, totul la locul lui. Puține mărci reușesc asta.