Tinuta de drum
Așa cum bine știți, de cele mai multe ori, modelele PHEV au ceva probleme pe partea de suspensie, pentru că trebuie să acomodeze câteva sute de kilograme în plus, comparativ cu versiunile termice construite pe aceeași platformă. Cei de la Mercedes-Benz au rezolvat această problemă prin oferirea unei suspensii pneumatice pentru puntea spate, în standard. Și le-a ieșit de minune.
GLC se simte confortabil și foarte puțin deranjat de denivelările din oraș sau de asfaltul imperfect. Mai mult, nici nu ai parte de zgomote ciudate la bord, așa cum poate te-ai aștepta.
Însă, atunci când vrei să ieși din oraș și să conduci ceva mai dinamic, limitele fizicii își arată fața. Cele aproape 2.4 tone pe care le are GLC 400e se observă, iar ruliul pronunțat (chiar și în modul Sport) cu siguranță te va tempera. Sigur, poate nu e cea mai agilă mașină în viraje, dar se va descurca destul de bine în linie dreaptă, unde livrarea instantanee a minim 440 Nm cuplu te asigură că vei termina cu bine orice depășire.
Modelul acesta, chiar dacă este la a doua generație, pare să aibă pedigree. Este ca un smoking pentru bărbați. Clasic, mereu la modă, nimic ostentativ, totul la locul lui. Puține mărci reușesc asta.