Mercedes-Benz GLC Coupe facelift

GLC 300 2.0 litri benzină 258 CP Aut9 4Matic
4.3
de Cornel Șocariciu, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 13 noiembrie

Accent pe tehnologie

Mercedes-Benz a înțeles rapid că SUV-urile sunt acum la modă, iar gusturile clienților se schimbă rapid. În același timp, tehnologiile moderne încep să acapareze interioarelor mașinilor care, până nu demult, ofereau strictul necesar pentru șoferi.

Odată cu aceste evoluții rapide din piață, Mercedes-Benz a adoptat o strategie pe care o pot numi agresivă: apariția unui portofoliu generos de SUV-uri și tehnologii moderne introduse încă de pe versiunile de bază.

Una dintre cele mai disputate ramuri din segmentul SUV o reprezintă cea a vehiculelor de clasă medie. Iar în această categorie, Mercedes-Benz joacă cu doi pioni: GLC și GLC Coupe. Primul dintre acestea se adresează clienților care merg mai mult pe ideea de convențional, în timp ce al doilea model încearcă să intre pe sub pielea nonconformiștilor și a celor care își doresc un SUV cu un design ieșit din tipare.

Actualele GLC și GLC Coupe au făcut carieră în portofoliul Mercedes-Benz, iar la începutul acestui an au primit o serie de îmbunătățiri consistente. Prima întâlnire după aplicarea acestor retușuri am avut-o cu versiunea GLC 300 4Matic Coupe .

 
  • adi_10, miercuri, 13.11.2019 16:07

    Astept test-drive cu GLE - 4MATIC plug in hybrid diesel. acea masina va fi un real succes pt Mercedes, pot sa pariez.

  • alex, miercuri, 13.11.2019 18:55

    Benzina n-are ce cauta mai sus de clasa compacta decat daca este cuplata cu cel putin un sistem hibrid, nu mild-h. Altfel, 16.5% urban. Asa a fost intotdeauna, asa va fi pentru totdeauna. Gabarit mare + benzina = consum mare. Un diesel ar fi scos un 12% urban si 7% extraurban in aceleasi conditii. Dieselul pe masini mari va ramane pana cand vor ajunge bateriile sa coste 20-30$/kWh. Dar ma tem ca suntem la 10-15 ani distanta de acel moment.

  • dany, miercuri, 13.11.2019 21:20

    eu cred ca diesel-ul pe SUV-uri si All Terrain are ca principal avantaj cuplul si abia in al dolilea rand consumul iar cine da minim 40-50 mii coco pe masina, inseamna ca isi permite un consun de 15-16 l in oras inteleg sa iei masina de teren (falsa sau reala) diesel daca ea costa 15-20 mii euro, dar la sumele vehiculate la masinile genului de mai sus, trebuie sa fii putin lala sa renunti la avantajele motorului Otto din zgarcenia consumului (mai mic cu 3-4 litri) sau ale cuplului superior (necesar mai ales in teren, unde masinile astea nu prea ajung... sau la tractari de remorci, rulote etc.)

  • Allexino, joi, 14.11.2019 09:19

    @alex, the contrazic! Conduc o Mazda CX-5 2019, 2.5 benzină automată. Greutatea ei este de aproximativ 1600kg. In oraș (Galați, mai puțin sufocat că Bucureștiul însă destul de aglomerat 5-6 ore pe zi) am un consum de 11,5. Extern, circulând cu 10km/h peste limita legală, între 7,5 și 8%. Deci, cu alegerea corectă, au ce căuta benzinarele și pe mașini peste clasa compactă!

  • PMC, joi, 14.11.2019 14:11

    Diesel ramane cea mai buna optiune, din nou, revenind, iarasi, inca o data. Cu alte cuvinte, cainii verzi latra, caravana trece :)

  • Sam93, marţi, 19.11.2019 00:37

    La ce dracu e diesel asa optiune buna? Sincer, sunteti asa fomisti ca nu aveti bani de benzina? Vorbim de o masina de 75 de coco si voi vorbiti de consum. Pai consumul e irelevant, total irelevant. Mai bine vorbim de fiabilitate, ca daca se strica ceva major la un diesel modern, dai pe reparatii cat dai cel putin intr-un an daca nu chiar cativa ani pe benzina. Jur ca asta n-am inteles-o. Obsesia romanului cu diesel. Inteleg daca ar fii din iubire de cuplu, sunet sau orice altceva, dar nu inteleg zgarcenia asta cu consumul, in care economisesti bani pe mere (benzina) si ii dai pe pere (reparatii la diesel).

  • @Sam93, miercuri, 20.11.2019 09:19

    Bravo ! Cel mai pertinent si la obiect comentariu pe care l-am citit, dupa mult timp, pe Automarket.

  • Meteorologogu, joi, 21.11.2019 16:34

    Nu inteleg cum la GLC coupe antifonarea e mai buna ca la GLC-ul "standard" ...sau poate e "cutia de rezonanta" mai mica si se aude altfel :) @Sam93 - pt cei care fac multi km dieselul ramane inca o optiune buna, la drum lung este mai confortabil si silentios, parere personala, cuplul de la diesel este iar ceva ce-mi place. Daca se strica e mai scump sa repari un diesel, daca se strica ... Statisticile, e drept mai vechi, spun ca MTBF la diesel este sensibil mai mare ca la motorul Otto. Dar aici discutia este foarte lunga, daca il iei sa-l conduci intru-un oras sufocat de trafic ... te poti pregati pt reparatiile scumpe de care spui . Sa aveti o zi buna.