Tehnologie
Acesta este unul dintre capitolele pe care Mercedes-Benz le-a îmbunătățit considerabil pe GLC Coupe facelift. Imediat ce vei urca la volanul SUV-ului german vei descoperi un instrumentar digital de bord cu o diagonală de 12.3 inch (opțional pentru 890 de euro).
Spre deosebire de cele oferite de concurență, acesta nu poate fi personalizat la fel de mult. Nemții propun trei teme prestabilite (Sport, Classic și Progressive), fiecare dintre acestea având un design diferit pentru ceasurile de bord. În funcție de preferințele fiecăruia, ceasurile pot fi înlocuite cu informații despre telefon, media, navigație, date referitoare la consum sau sistemele de asistență.
Deși Mercedes-Benz a introdus pe modelele noi un sistem de infotainment cu ecranul "lipit" de cel al instrumentarului de bord, GLC Coupe facelift nu primește acest tratament. Astfel, ecranul sistemului multimedia rămâne cocoțat în centrul planșei de bord, însă diagonala acestuia poate ajunge acum la 10.25 inch. Sistemul de operare este noul MBUX care integrează un asistent virtual inteligent.
Sistemul funcționează fluid, fără întreruperi sau întârzieri, iar pentru cei care își doresc o imagine familiară, nemții anunță că MBUX este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.
Pentru controlul infromațiilor de pe instrumentarul de bord, șoferul va folosi zona tactilă amplasată în partea stângă a volanului, în timp ce pentru selectarea informațiilor sistemului multimedia, acesta are la dispoziție trei moduri: touch pad-ul de pe tunelul median, atingerea pictogramelor de pe ecran sau utilizarea zonei tactile integrată în partea din dreapta a volanului.
Tot la acest capitol trebuie menționat sistemul audio Burmester (850 de euro) cu o fidelitate bună și difuzoare acoperite cu elemente din aluminiu atent prelucrate, dar și pachetul care oferă un asistent activ la parcare împreună cu sistemul de camere la 360 de grade (1.090 de euro).
Începând cu GLC Coupe facelift, nemții introduc pe SUV-ul coupe de clasă medie și posibilitatea comandării farurilor Multibeam LED (1.225 de euro), dar și suspensia Dynamic Body Control (1.130 de euro).
Din tot acest pachet nu trebuie să excludem sistemul EQ Boost și nici tehnologiile de siguranță. Alături de sistemele oferite standard, nemții oferă și o serie de pachete de siguranță în funcție de nevoile fiecăruia .
Astfel, GLC Coupe facelift câștigă mult la capitolul tehnologie disponibilă, însă echipamentele opționale vor crește considerabil prețul final.
Astept test-drive cu GLE - 4MATIC plug in hybrid diesel. acea masina va fi un real succes pt Mercedes, pot sa pariez.