Design
Modificările estetice propuse de noua generație Mercedes-Benz GLC Coupe sunt discrete, dar asta nu înseamnă că nu sunt notabile. În primul rând, vorbim despre dimensiuni ceva mai mari comparativ cu vechea iterație.
Spre exemplu, lungimea a crescut cu 31 de milimetri, până la 4.763 de milimetri. Înălțimea a crescut și ea cu 5 milimetri, iar ecartamentul este și el mai mare. În tot acest timp, lățimea a rămas neschimbată, la 1.890 de milimetri.
Poate cel mai important, coeficientul aerodinamic a fost îmbunătățit, de la 0.30 la 0.27. Acest lucru se traduce și printr-un consum redus de combustibil.
Din punct de vedere al designului, avem o parte frontală revizuită, noua grilă integrează sute de steluțe Mercedes-Benz, farurile sunt mai înguste, spatele a fost, la rândul său, ușor retușat, iar stopurile, subțiate și ele, sunt acum unite de un element din plastic negru.
Așa cum spuneam, modificări discrete, dar de efect.
SUV-ul german poate fi echipat cu o gamă largă de jante, cu dimensiuni cuprinse între 18 și 20 de inch, iar unele pot purta chiar și semnătura diviziei de performanță AMG. Altele, cum a fost și cazul nostru, au un design aerodinamic.
În standard, noul Mercedes-Benz GLC Coupe vine finisat într-o nuanță neagră nemetalizată. Dar, în funcție de bugetul de care dispui, ai la dispoziție culori ca Alb Opalite, Roșu Patagonia, Negru Obsidian, Albastru Nautic, Gri Graphit, Argintiu Mojave, Argintiu High-Tech, Albastru Spectral, Alb Polar și Gri Graphit Magno.
Pe câteva dintre ele le regăsești în catalogul Manufaktur, de aici și prețul mai piperat. De pildă, Roșu Patagonia este o culoare de 1.773 de euro, iar pentru Gri Graphit Magno trebuie să scoți din buzunare 3.927 de euro.
O masina superba, dar eu sunt partinitor, imi place Mercedes. Felicitari domnului Monenciu pentru munca depusa in realizarea recenziei! O chestie insa, de carcotas: nu pot pricepe in ruptul capului de ce sunt blamate/contestate masinile PHEV. Pai toata lumea ar trebui sa le promoveze pe acestea daca s-ar gandi cineva cu adevarat la planeta. Ai cea mai buna varianta posibila: in oras mergi electric, e misto, economic, nu poluezi, e silentios, si la drum mergi pe benzina. Cand colo ce sa vezi? Tocmai masinile astea sunt cele mai injurate de creaturi ca ala cu canalul de iutub care prezinta numai masini pe baterii, ecodrive parca se numeste. Motivul ar fi ca exista studii (din nou, vesnicele, sfintele studii) care atesta ca de fapt PHEVurile merg tot timpul de fapt pe benzina, si vezi bine!, polueaza. O tampenie. Daca te uiti pe spritmonitor.de la consumuri la modele din astea o sa vezi ca-s fanatici chiar utilizatorii. Unii nu merg aproape deloc pe combustibil fosil, incarca cu sfintenie si merg aproape tot timpul electric. Deci dracu sa-i ia de activisti ca numai tampenii fac. Nimeni n-ar trebui sa se ia dupa asemenea creaturi... (am spus spritmonitor ca sursa pentru ca acolo sunt cele mai reale cifre de consum; daca sunt buni la ceva germanii, apai un lucru stiu sa faca bine: sa documenteze absolut tot in mod disciplinat si constiincios)