Tehnologie
În cazul lui GLS, referirea la tehnologie are un caracter specific. Aici, tehnologiile sunt centrate pe confortul pasagerilor mai mult decât în cazul altor mașini. Și e normal, din moment ce scopul lui GLS a fost întotdeauna să transporte în tot confortul, până la 7 pasageri.
Așadar, la bordul său toată lumea trebuie să se simtă specială. Cei de pe ultimul rând de scaune, de exemplu, primesc încălzire șezut și spătar, reglaje electrice, o zonă de climatizare separată și chiar porturi USB. Deci da, GLS are climatizare pe 5 zone.
Cei care prind loc în față au și ventilație în scaune sau masaj, eventual și două ecrane de 11.6 inch care să te țină ocupat până la destinație. Acestea au acces la radio, internet și chiar posturi TV.
Ajunși pe primul rând de scaune, suntem întâmpinați de arhicunoscutele ecrane de 12.3 inch, care țin loc de instrumentar de bord și sistem multimedia. Acestea se mișcă impecabil, folosesc noul MBUX, iar Apple CarPlay și Android Auto sunt și ele disponibile. Singura problemă ține de modul lor de operare, cu ajutorul butoanelor sensibile la atingere de pe volan, despre care am scris atunci când m-am plâns de ergonomia lui GLS.
Tot aici putem menționa și un Head-Up Display uriaș, cu o grafică foarte bună, iluminarea ambientală cu LED, proiectarea logo-ului pe asfalt, sistemul audio Burmester (oferit în echiparea standard), încălzirea cotierei și a portierelor, dar și farurile adaptive full LED.
Dai un ban și nu l mai ai. Macar ești siguranță pe sosea. Trebuie sa ferești doar tirurile