MINI John Cooper Works Clubman facelift
300+
Deschid cu grijă portiera, mă așez în scaun și apăs delicat butonul care pulsează în roșu pe mijlocul consolei centrale. În doar câteva clipe, de sub capotă răsună cei patru cilindri nerăbdători să-și arate forțele, în timp ce evacuarea bolborosește scurt.
Sentimentul de claustrofobie se instalează rapid, doar sunt într-un Mini, dar acest exemplar este unul cu adevărat special. Britanicul a trecut prin garajul John Cooper Works unde a primit atât un tratament estetic, dar mai ales o doză puternică de sportivitate aplicată direct la nivelul ADN-ului.
Rebelul din Oxford e și mai special: nu-i un Mini atât de mic pe cât te-ai aștepta, ci e un Mini compact cu forme de break și atitudine de golan. În rândurile următoare vă invit să faceți cunoștință cu Mini John Cooper Works Clubman facelift, unul dintre cele mai puternice modele disponibile în acest moment în oferta producătorului britanic.
Frumoasa masina sportiva ! Mi-e imi pare cam ciudat cum se deschide portbagajul. Ca la utilitare. Dar este si interesant. Exteriorul este si el foarte interesant. Interiorul este si el ciudatel. O tableta mica si dreptunghiulara, bagata intr-un cerc. Ciudatel si interesant. Aceasta masina, asa cum zice si textul, este nonconformista. Performantele sunt excelente si demne de o masina de sportiva. Design-ul exterior este foarte agresiv. In interior daca nu erau acele cusaturi rosi si scaunele sportive, care emana agresivitate si sportivitate, nu cred ca ti-ai da seama ca esti intr-un model sportiv. Cu vizibilitatea sta cam prost, se pare. Pretul, este demn de o masina premium sport. Totusi, are un pret mai mic, decat BMW M135i xDrive. Este o masina sportiva, frumusica, interesanta. In interior este spatiu destul pentru o masina din clasa asta. Portbagajul este ok. Este o sportiva nonconformista. Steptronic Sport, deci. Interesant Si un video, despre ce inseamna (de fapt) o masina sport: youtube.com/watch?v=nsXQodGL4ZU 306 cai la 1550 de km, este foarte bine.