Interior
Imediat ce deschizi portiera, pe pragurile laterale vei găsi inscripționat logo-ul JCW (chiar și portierele spate dispun de un astfel de detaliu). E ca un heads-up pe care producătorul britanic ți-l dă înainte ca tu să pășești în habitaclul lui Clubman.
Scaunele sport oferă un suport lateral exemplar, însă șezutul nu este chiar atât de confortabil (nu-i nevoie să te alarmezi pentru că nu te vei da jos de la volan cu dureri insuportabile la nivel lombar). Volanul este gros și foarte bine conturat, iar padelele sport pentru schimbarea treptelor de viteză completează acel caracter demn de numele John Cooper Works.
Materialele folosite la interior sunt diverse. Găsești plastic moale și plăcut la atingere în partea de sus a bordului, dar poate n-ar fi stricat ca britanicii să folosească același material și pentru partea de sus a fețelor de uși. Există și plastic negru lucios care o să rețină pe suprafața lui chiar și cele mai discrete atingeri.
Modelul britanic oferă un spațiu special pe portiere pentru depozitarea sticlelor cu apă, două suporturi pentru pahare suficient de adânci și o cotieră nu foarte încăpătoare. La baza consolei centrale se află și o zonă dedicată depozitării telefoanelor mobile.
Spațiul oferit pentru pasagerii din spate este unul bun. Vei avea loc atât pentru picioare, cât și pentru cap, mai ales dacă înălțimea ta nu depășește 1.85 metri. Totuși, din cauza tunelului median, al treilea pasager din spate nu va avea o călătorie mult prea confortabilă. Tot pentru locurile din spate, Mini a pregătit două porturi USB și o gură de ventilație.
Volumul portbagajului cu deschidere dublă are 360 de litri, iar prin rabatarea banchetei din spate poți obține până la 1.250 de litri, valori demne de un hatchback de clasă compactă.
Frumoasa masina sportiva ! Mi-e imi pare cam ciudat cum se deschide portbagajul. Ca la utilitare. Dar este si interesant. Exteriorul este si el foarte interesant. Interiorul este si el ciudatel. O tableta mica si dreptunghiulara, bagata intr-un cerc. Ciudatel si interesant. Aceasta masina, asa cum zice si textul, este nonconformista. Performantele sunt excelente si demne de o masina de sportiva. Design-ul exterior este foarte agresiv. In interior daca nu erau acele cusaturi rosi si scaunele sportive, care emana agresivitate si sportivitate, nu cred ca ti-ai da seama ca esti intr-un model sportiv. Cu vizibilitatea sta cam prost, se pare. Pretul, este demn de o masina premium sport. Totusi, are un pret mai mic, decat BMW M135i xDrive. Este o masina sportiva, frumusica, interesanta. In interior este spatiu destul pentru o masina din clasa asta. Portbagajul este ok. Este o sportiva nonconformista. Steptronic Sport, deci. Interesant Si un video, despre ce inseamna (de fapt) o masina sport: youtube.com/watch?v=nsXQodGL4ZU 306 cai la 1550 de km, este foarte bine.