MINI John Cooper Works Clubman facelift

John Cooper Works Clubman 2.0 litri 306 CP Aut8 All4

Interior

4.0

Imediat ce deschizi portiera, pe pragurile laterale vei găsi inscripționat logo-ul JCW (chiar și portierele spate dispun de un astfel de detaliu). E ca un heads-up pe care producătorul britanic ți-l dă înainte ca tu să pășești în habitaclul lui Clubman.

Scaunele sport oferă un suport lateral exemplar, însă șezutul nu este chiar atât de confortabil (nu-i nevoie să te alarmezi pentru că nu te vei da jos de la volan cu dureri insuportabile la nivel lombar). Volanul este gros și foarte bine conturat, iar padelele sport pentru schimbarea treptelor de viteză completează acel caracter demn de numele John Cooper Works.

Materialele folosite la interior sunt diverse. Găsești plastic moale și plăcut la atingere în partea de sus a bordului, dar poate n-ar fi stricat ca britanicii să folosească același material și pentru partea de sus a fețelor de uși. Există și plastic negru lucios care o să rețină pe suprafața lui chiar și cele mai discrete atingeri.

Modelul britanic oferă un spațiu special pe portiere pentru depozitarea sticlelor cu apă, două suporturi pentru pahare suficient de adânci și o cotieră nu foarte încăpătoare. La baza consolei centrale se află și o zonă dedicată depozitării telefoanelor mobile.

Spațiul oferit pentru pasagerii din spate este unul bun. Vei avea loc atât pentru picioare, cât și pentru cap, mai ales dacă înălțimea ta nu depășește 1.85 metri. Totuși, din cauza tunelului median, al treilea pasager din spate nu va avea o călătorie mult prea confortabilă. Tot pentru locurile din spate, Mini a pregătit două porturi USB și o gură de ventilație.

Volumul portbagajului cu deschidere dublă are 360 de litri, iar prin rabatarea banchetei din spate poți obține până la 1.250 de litri, valori demne de un hatchback de clasă compactă.

  • fan skoda, luni, 13.04.2020 10:47

    Frumoasa masina sportiva ! Mi-e imi pare cam ciudat cum se deschide portbagajul. Ca la utilitare. Dar este si interesant. Exteriorul este si el foarte interesant. Interiorul este si el ciudatel. O tableta mica si dreptunghiulara, bagata intr-un cerc. Ciudatel si interesant. Aceasta masina, asa cum zice si textul, este nonconformista. Performantele sunt excelente si demne de o masina de sportiva. Design-ul exterior este foarte agresiv. In interior daca nu erau acele cusaturi rosi si scaunele sportive, care emana agresivitate si sportivitate, nu cred ca ti-ai da seama ca esti intr-un model sportiv. Cu vizibilitatea sta cam prost, se pare. Pretul, este demn de o masina premium sport. Totusi, are un pret mai mic, decat BMW M135i xDrive. Este o masina sportiva, frumusica, interesanta. In interior este spatiu destul pentru o masina din clasa asta. Portbagajul este ok. Este o sportiva nonconformista. Steptronic Sport, deci. Interesant Si un video, despre ce inseamna (de fapt) o masina sport: youtube.com/watch?v=nsXQodGL4ZU 306 cai la 1550 de km, este foarte bine.

  • fan skoda, luni, 13.04.2020 11:06

    *kg*

  • dany, luni, 13.04.2020 11:17

    Transformarea Mini dintr-o marca din care ramasese doar istoria in ceea ce este acum, ma face sa imi doresc ca si Jaguar & Land Rover sa ajunga in curtea BMW

  • Tatraurs, luni, 13.04.2020 15:13

    Trebuie sa iau urgent niste lectii de condus,"La finalul testului, computerul de bord a afișat valoarea de 7.9 litri/100 de kilometri",eu nu pot sa scot consumul asta nici cu un diesel de 1.6,cu un turbo ca in cazul de fata de 300cp ce sa mai zic.7.9l alergata un pic si pe la Titi Aur,eu zic sa aruncam dieselurile la gunoi,sa facem toate vapoarele turbo pe benzina.

  • adi_10, luni, 13.04.2020 17:49

    La exterior nu-mi displace, la interior scaunele sunt ce trebuie cum se spune, dar bordul nu-mi place absolut deloc. E chestie de gust si de preferinte, dar mie nu-mi place. Deci eu n-as da banii astia pe masina asta, daca dai peste 50.000 de euro pe o masina, macar sa iti placa totul la ea. Si nici de 306 cai nu am nevoie. nu sunt adeptul motoarelor de 1.2 si 75 de cai dar nici 306 cai pt Romanica nu mi se par necesari.

  • Aha, luni, 13.04.2020 19:09

    Daca tot as alege Mini as opta pentru Cooper S E All4 Countryman, adica hybrid. Cu pachet John Cooper Works te duce la 40.107 euro iar cu tichet rabla mai scazi vreo 4 mii de eur. Practic ajungi pe la 36.000.

  • fan skoda, luni, 13.04.2020 20:51

    O Fabia Rs e totusi mai frumoasa si mai sportiva,chiar daca si Mini e fumos si sportiv, parca tot Skoda e mai frumoasa si mai sportiva.

  • Kirotractor, marţi, 14.04.2020 11:31

    @fan-skodaq (ultimul, sigur clonat): Ai umor :-))) @dany: Mai prost ca JLR e greu de coborât cu fiabilitatea, dar nici Mini nu-s scutite de unele hibe. Nu chiar catastrofice acum (ca pe vremea motoarelor BMW-PSA tip THP), dar tot în raport cu prețurile zic că inacceptabile. @Adi_10: Subscriu -- la bănetul cerut, factorul *atracție* e cam debil. Și masa proprie de +1,5 tone e greu justificabilă, un Megane RS comparabil fiind mai ușurel -- măcar de-ar fi fost datorată vreunui sistem 4WD... Toyota Yars GR4 ar fi pt mine opțiunea preferabilă în segment -- și nu doar fiindcă-i mai ieftină cu vreo 10 mii €. P.S: Vecinul meu netam-nissan n-are net și mi-a spus să vă zic doar așa, ca să vă spun, :-) că el încă visează la un Nissan Sunny GTI-R Turbo 4WD din 91-92, cu *doar* 220 CP scoși din 2.000 cmc dar și mai ușor cu 260 kile ca Mini JCW.

  • PMC, marţi, 14.04.2020 13:39

    55k de iepuro? Du, liebe Gott... A-nnebunit lupu'...