Design
Odată cu facelift-ul, Clubman mizează pe o grilă frontală modificată, blocuri optice restilizate și proiectoare de ceață noi. Stopurile cu LED au o grafică nouă, iar clienții pot alege și mai multe culori pentru caroserie.
În cazul versiunii de performanță, britanicii au ales să aplice logo-ul John Cooper Works pe grila frontală, pe aripile laterale, pe una dintre ușile portbagajului, pe jante și chiar și pe etrierele față. Dacă încă nu ai înțeles că vorbim despre un model sport, poate plafonul, carcasele oglinzilor și dungile de pe capotă vopsite în roșu îți vor trezi simțurile la viață. Parcă tot pachetul exterior emană testosteron, iar John Cooper Works Clubman facelift încearcă să strige la tine că merită să-i arunci măcar o privire admirativă.
Indiferent de versiunea comandată, Mini Clubman rămâne, fără îndoială, un nonconformist gata să iasă în evidență cu fiecare metru parcurs.
Frumoasa masina sportiva ! Mi-e imi pare cam ciudat cum se deschide portbagajul. Ca la utilitare. Dar este si interesant. Exteriorul este si el foarte interesant. Interiorul este si el ciudatel. O tableta mica si dreptunghiulara, bagata intr-un cerc. Ciudatel si interesant. Aceasta masina, asa cum zice si textul, este nonconformista. Performantele sunt excelente si demne de o masina de sportiva. Design-ul exterior este foarte agresiv. In interior daca nu erau acele cusaturi rosi si scaunele sportive, care emana agresivitate si sportivitate, nu cred ca ti-ai da seama ca esti intr-un model sportiv. Cu vizibilitatea sta cam prost, se pare. Pretul, este demn de o masina premium sport. Totusi, are un pret mai mic, decat BMW M135i xDrive. Este o masina sportiva, frumusica, interesanta. In interior este spatiu destul pentru o masina din clasa asta. Portbagajul este ok. Este o sportiva nonconformista. Steptronic Sport, deci. Interesant Si un video, despre ce inseamna (de fapt) o masina sport: youtube.com/watch?v=nsXQodGL4ZU 306 cai la 1550 de km, este foarte bine.