Interior
Versiunea hibridă a lui Outlander diferă foarte puțin de cea convențională atunci când vine vorba despre interior. Spun asta pentru că planșa de bord are același design destul de îmbătrânit, cu materiale tari. Atmosfera este înveselită de o serie de plastice de culoare gri și de un levier al schimbătorului, oarecum ciudat. Există și inserții din plastic lucios, care dau o senzație de calitate. Finisajele sunt bune, dar în foarte multe zone plasticul e destul de tare și neprietenos.
Ergonomia rămâne însă exemplară. Pe consola centrală există câteva spații de depozitare, dar nici unul pentru telefonul mobil. Cotiera este generoasă, la fel și buzunarele portierelor. Pe locurile din spate se stă destul de confortabil, cu spațiu suficient la picioare și la nivelul capului.
În spatele hayonului acționat electric, comandat și din interior, se află un portbagaj cu o gură de încărcare facilă, care are o capacitate de 463 de litri. Este clar mai mic decât cel al unui Outlander convențional. Tocmai de aceea Outlander PHEV nu poate fi comandat cu o variantă în șapte locuri. Cu toate acestea, suporturile de pahare pentru al treilea rând de scaune a rămas montat pe ultimul rând de montanți.
Izolarea fonică a habitaclului este destul de bună, însă zgomotul de vânt este pregnant atunci când rulezi cu peste 100 de km/h Asta și pentru că oglinzile sunt foarte generoase. Ca elemente de utilitate la nivelul portbagajului aș nota prezența unei prize de 220V, bună atunci când trebuie să folosești un aspirator.
Apreciez faptul ca ati pecizat conumul dupa epuizarea bateriei. Este o diferenta f mare in general. De la 2 litri in fisa tehnica la 9 litri in viata reala pe dstante mai lungi de 50 km.