Mitsubishi Outlander PHEV facelift

2.4 Benzina 230 CP 4x4 Aut Intense

Interior

4.0

Versiunea hibridă a lui Outlander diferă foarte puțin de cea convențională atunci când vine vorba despre interior. Spun asta pentru că planșa de bord are același design destul de îmbătrânit, cu materiale tari. Atmosfera este înveselită de o serie de plastice de culoare gri și de un levier al schimbătorului, oarecum ciudat. Există și inserții din plastic lucios, care dau o senzație de calitate. Finisajele sunt bune, dar în foarte multe zone plasticul e destul de tare și neprietenos.

Ergonomia rămâne însă exemplară. Pe consola centrală există câteva spații de depozitare, dar nici unul pentru telefonul mobil. Cotiera este generoasă, la fel și buzunarele portierelor. Pe locurile din spate se stă destul de confortabil, cu spațiu suficient la picioare și la nivelul capului.

În spatele hayonului acționat electric, comandat și din interior, se află un portbagaj cu o gură de încărcare facilă, care are o capacitate de 463 de litri. Este clar mai mic decât cel al unui Outlander convențional. Tocmai de aceea Outlander PHEV nu poate fi comandat cu o variantă în șapte locuri. Cu toate acestea, suporturile de pahare pentru al treilea rând de scaune a rămas montat pe ultimul rând de montanți.

Izolarea fonică a habitaclului este destul de bună, însă zgomotul de vânt este pregnant atunci când rulezi cu peste 100 de km/h Asta și pentru că oglinzile sunt foarte generoase. Ca elemente de utilitate la nivelul portbagajului aș nota prezența unei prize de 220V, bună atunci când trebuie să folosești un aspirator.

  • Ics, luni, 15.04.2019 12:56

    Apreciez faptul ca ati pecizat conumul dupa epuizarea bateriei. Este o diferenta f mare in general. De la 2 litri in fisa tehnica la 9 litri in viata reala pe dstante mai lungi de 50 km.

  • joe, luni, 15.04.2019 13:55

    Succesul vanzarilor este,ca si in cazul lui Duster, pretul! E la jumatate de pret fata de un Volvo hibrid(xc 90 sau xc 60),cu toate diferentele de putere /calitate dintre ele! Mai punem succesul lui,pe seama facilitatilor fiscale date de unele state! In Olanda,multi si l-au cumparat pt economia de bani la cumparare, nu pt consum.Multi nu si-au incarcat bateria niciodata! E masina care merita cel mai mult a fi cumparata.Arata mai "cuminte",si ofera performante dinamice acceptabile pt o familie cu "scaun la cap" ,pt respectarea limitelor de viteza de la noi!

  • petrusian, luni, 15.04.2019 14:11

    @ AM Aceasta categorie de masini, este testata la accident, cu tot echipamentul electric montat , cu bateria incarcata ,si in diferitele moduri de rulare ?

  • mircea, luni, 15.04.2019 15:46

    @petrusian Afirmativ. Detalii aici: http://pr.euractiv.com/pr/euro-ncap-now-testing-plug-electric-vehicles-90789

  • Snatch, marţi, 16.04.2019 10:41

    Cat de mult imi doresc masina asta!...

  • Michi, marţi, 16.04.2019 15:00

    135 CP (motor aspirat) + 82 CP (motor electric fata) + 95 CP (motor electric spate) = 312 CP, nu 230 CP cum ati scris. Daca aceste calcule se fac altfel, puteati sa includeti macar o explicatie.

  • mircea, marţi, 16.04.2019 15:24

    @Michi În funcție de configurația sistemului hibrid (paralel/serie sau ambele), puterea totală a sistemului este sau nu suma puterilor motoarelor pe benzină și electrice din dotarea mașinii. Situațiile sunt diferite în funcție de marcă și în multe cazuri în funcție de model, iar explicația e prea complexă pentru a fi expusă de fiecare dată când vorbim despre o mașină hibridă. Însă te îndrum cu drag spre secțiunea Automarket Dicționar, care te va lămuri pe subiect: http://www.automarket.ro/dictionar/masina-hibrida-85625/

  • adi_10, joi, 18.04.2019 10:53

    imi place mult motorizarea dar la banii astia ma astept la mai mult de la interior. In rest este o masina de luat in calcul, din cate stiu Mitsubishi este o masina fiabila.