Mitsubishi Outlander PHEV facelift
Constanta succesului
Franța are o mulțime de restaurant bune, cu stele Michelin, dar și unele ciudate, care se bucură de o popularitate similară. În urmă cu o săptămâna am cinat la unul dintre ele. De cinci ani de zile, Chez Madeleine din Divonne sur le Bains servește același fel principal. Unic. Nu poți să comanzi altceva. Te așezi la masă și poți alege doar dimensiunea porției.
Primești la început o salată, iar felul principal e o vită în sos, la care sunt anexați din belșug celebrii cartofi prăjiți franțuzești. Pare incredibil, dar și în seara de miercuri în care am mâncat acolo, a fost plin. Și se pare că e așa din momentul în care a fost deschis.
Mitsubishi e un fel de ChezMadeleine. De șapte ani servește cam aceeași rețetă în segmentul SUV-urilor compacte: Outlander. Totuși, chiar și japonezii au simțit că dacă nu adaugă ceva rețetei, numărul clienților care trec pragul showroom-urilor ar putea să scadă.
Prin urmare, gama de motorizări a fost extinsă în urmă cu câțiva ani. Nu cu un diesel, nu cu o benzină, ci cu un ansamblu hibrid. Mulți s-au uitat cruciș. Ba chiar s-au întrebat de ce le-ar trebui japonezilor un asemenea model. De parcă nu ar fi alte segmente de inventat.
Dar Mitsubishi fix asta făcut. A intrat cu Outlander într-o zonă nebătătorită, care a prins incredibil de bine la publicul din Europa. Dacă nu mă credeți, o să vă dau niște statistici: Outlander este cel mai vândut hibrid alimentat la priză din Europa în ultimii patru ani, cu peste 100.000 de unități livrate. De asemenea, de trei ani consecutiv Mitsubishi Outlander PHEV este cea mai vândută mașină în Marea Britanie, pe segmentul dedicat electricelor și hibridelor.
Pentru a-și menține poziția de lider, Outlander PHEV a primit o serie de modificări importante, asemeni versiunii cu propulsie convențională.
Apreciez faptul ca ati pecizat conumul dupa epuizarea bateriei. Este o diferenta f mare in general. De la 2 litri in fisa tehnica la 9 litri in viata reala pe dstante mai lungi de 50 km.