Mitsubishi Outlander PHEV facelift

2.4 Benzina 230 CP 4x4 Aut Intense

Tinuta de drum

3.5

Outlander PHEV este un SUV confortabil și cam atât. Nu are nimic din sportivitatea legendarului Lancer Evo, chiar dacă dispune de un sistem de tracțiune integrală foarte performant, denumit Super All Wheel Control și obținut prin punerea în funcțiune a motorului electric spate.

Tracțiunea 4x4 oferă, la rândul său, mai multe moduri de funcționare. Ai modul Normal, ai modul Snow (livrează mai multă aderență) și modul Lock. Chiar dacă acest sistem va garanta o aderență bună atunci când suprafața de rulare nu este tocmai prietenoasă, e bine de știut că Outlander are limitele lui, create de unghiurile de atac și degajare.

Garda la sol are 19 centimetri, unghiul de intrare are 21 de grade, iar cel de ieșire 22.5 grade. Cu alte cuvinte, Outlander PHEV se descurcă pe drumuri forestiere, dar nu mai mult de atât.

Când ajunge pe asfalt, crossover-ul japonez preferă să fie condus relaxat. Oferă o rulare destul de confortabilă, chiar dacă suspensia mai trădează imperfecțiuni în mediul urban, atunci când trece peste denivelări.

Amortizoarele au o compresie care poate transmite zgomot în interior, mai ales când vine vorba despre trecerea peste limitatoare de viteză. În viraje acentuate, Outlander PHEV preferă o abordare cumpătată, pentru că ruliul este resimțit puternic, iar direcția nu este una foarte precisă.

  • Ics, luni, 15.04.2019 12:56

    Apreciez faptul ca ati pecizat conumul dupa epuizarea bateriei. Este o diferenta f mare in general. De la 2 litri in fisa tehnica la 9 litri in viata reala pe dstante mai lungi de 50 km.

  • joe, luni, 15.04.2019 13:55

    Succesul vanzarilor este,ca si in cazul lui Duster, pretul! E la jumatate de pret fata de un Volvo hibrid(xc 90 sau xc 60),cu toate diferentele de putere /calitate dintre ele! Mai punem succesul lui,pe seama facilitatilor fiscale date de unele state! In Olanda,multi si l-au cumparat pt economia de bani la cumparare, nu pt consum.Multi nu si-au incarcat bateria niciodata! E masina care merita cel mai mult a fi cumparata.Arata mai "cuminte",si ofera performante dinamice acceptabile pt o familie cu "scaun la cap" ,pt respectarea limitelor de viteza de la noi!

  • petrusian, luni, 15.04.2019 14:11

    @ AM Aceasta categorie de masini, este testata la accident, cu tot echipamentul electric montat , cu bateria incarcata ,si in diferitele moduri de rulare ?

  • mircea, luni, 15.04.2019 15:46

    @petrusian Afirmativ. Detalii aici: http://pr.euractiv.com/pr/euro-ncap-now-testing-plug-electric-vehicles-90789

  • Snatch, marţi, 16.04.2019 10:41

    Cat de mult imi doresc masina asta!...

  • Michi, marţi, 16.04.2019 15:00

    135 CP (motor aspirat) + 82 CP (motor electric fata) + 95 CP (motor electric spate) = 312 CP, nu 230 CP cum ati scris. Daca aceste calcule se fac altfel, puteati sa includeti macar o explicatie.

  • mircea, marţi, 16.04.2019 15:24

    @Michi În funcție de configurația sistemului hibrid (paralel/serie sau ambele), puterea totală a sistemului este sau nu suma puterilor motoarelor pe benzină și electrice din dotarea mașinii. Situațiile sunt diferite în funcție de marcă și în multe cazuri în funcție de model, iar explicația e prea complexă pentru a fi expusă de fiecare dată când vorbim despre o mașină hibridă. Însă te îndrum cu drag spre secțiunea Automarket Dicționar, care te va lămuri pe subiect: http://www.automarket.ro/dictionar/masina-hibrida-85625/

  • adi_10, joi, 18.04.2019 10:53

    imi place mult motorizarea dar la banii astia ma astept la mai mult de la interior. In rest este o masina de luat in calcul, din cate stiu Mitsubishi este o masina fiabila.