Tinuta de drum
Outlander PHEV este un SUV confortabil și cam atât. Nu are nimic din sportivitatea legendarului Lancer Evo, chiar dacă dispune de un sistem de tracțiune integrală foarte performant, denumit Super All Wheel Control și obținut prin punerea în funcțiune a motorului electric spate.
Tracțiunea 4x4 oferă, la rândul său, mai multe moduri de funcționare. Ai modul Normal, ai modul Snow (livrează mai multă aderență) și modul Lock. Chiar dacă acest sistem va garanta o aderență bună atunci când suprafața de rulare nu este tocmai prietenoasă, e bine de știut că Outlander are limitele lui, create de unghiurile de atac și degajare.
Garda la sol are 19 centimetri, unghiul de intrare are 21 de grade, iar cel de ieșire 22.5 grade. Cu alte cuvinte, Outlander PHEV se descurcă pe drumuri forestiere, dar nu mai mult de atât.
Când ajunge pe asfalt, crossover-ul japonez preferă să fie condus relaxat. Oferă o rulare destul de confortabilă, chiar dacă suspensia mai trădează imperfecțiuni în mediul urban, atunci când trece peste denivelări.
Amortizoarele au o compresie care poate transmite zgomot în interior, mai ales când vine vorba despre trecerea peste limitatoare de viteză. În viraje acentuate, Outlander PHEV preferă o abordare cumpătată, pentru că ruliul este resimțit puternic, iar direcția nu este una foarte precisă.
Apreciez faptul ca ati pecizat conumul dupa epuizarea bateriei. Este o diferenta f mare in general. De la 2 litri in fisa tehnica la 9 litri in viata reala pe dstante mai lungi de 50 km.