Nissan Juke Nismo RS -

1.6 Benzina Turbo (DIG-T) 214CP 4x4 Aut8 Nismo RS

Consum

4.0

Aşa cum am spus şi mai sus, versiunea testată de noi s-a prezentat echipată cu tracțiune integrală și transmisie automată CVT. Motorul avea 214 CP, iar transmisia integrală poate fi decuplată și se poate rula și în mod 2x4. Consumul mediu oficial al modelului Nissan Juke Nismo RS este de 7.4 litri/100 km.

În ceea ce privește concurența, putem lua în considerare un sigur rival, acesta fiind modelul Mini Countryman John Cooper Works cu motor de 1.6 litri turbo de 218 CP. Consumul mediu oficial raportat de acest model este de 7.1 litri/100 km, dar trebuie să ținem cont că crossoverul britanic folosește o transmisie manuală. 

 

În timpul testului nostru, care a durat trei zile, am beneficiat de un București relativ liber, weekendul prelungit tentându-i pe mulți să părăsească capitala. În traficul urban, consumul de carburant a variat între 10.5 și 11 litri/100 km, cifre decente pentru nivelul de putere oferit de Nissan Juke Nismo RS.

 

  • rushinica, joi, 11.06.2015 17:48

    Prima minciuna: pretul de pornire afisat in caseta informatia-15490 euro. Inteleg ca acesta este pretul de baza al unui Juke simplu dar aici vorbim de un Nismo RS care, de fapt, incepe de la 26.700....e bine sa para mai ieftina decat este, poate convingem clientii.

  • rushinica1, joi, 11.06.2015 21:39

    218 CP si viteza maxima de 200 km/h. WTF?

  • @rushinica, joi, 11.06.2015 23:42

    Daca tu crezi ca cu client care vine cu 15.000 EUR in buzunar poate fi convins sa dea 26.000 EUR inseamna ca ai o parere f proasta despre clienti :D si poate si mai proasta despre marketing :) Cumva sa fi gresit AM iese din calcul, nu ?

  • NN, vineri, 12.06.2015 07:33

    @rushinica Nu faci diferenta intre modele si versiuni. 15.000 e pretul de pornire pentru MODELUL Juke, iar Nismo RS e doar o alta versiune, la fel cum sunt acenta visia tekna. Era aiurea daca puneau pretul de PORNIRE la Qashqai si testatu Juke. Atunci puteai comenta, insa atat timp cat e afisat pretul pentru modelul testat, anume 30.000 euro, nu vad care-i problema. Oricum fata de Countryman JCW la 37.700 pret de pornire, Juke e chilipir

  • Kap, vineri, 12.06.2015 11:19

    Păi în cazul ăsta poate punem şi la vreun articol despre Mitubishi Lancer Evolution preţ de pornire de pe la 14.000 şi ceva, că e tot Lancer, nu? Sau la Megane RS să dăm preţ de pornire pentru Meganele de bază. Bine, au comis-o şi mai tare ăia de la Skoda, care ţi-arătau în reclamă Octavia şi-ţi serveau preţul de start de Fabia, fără taxe şi cu rablă. De-aia le-au şi interzis reclama.

  • Edi, duminică, 14.06.2015 16:14

    E clar, in week-end au intrat angajatii Renault- Nissan pe site si au dat minus la comentarii, altfel nu-mi explic de ce dupa o saptamana cu proportia covarsitoare a raspunsurilor cu plus dupa 2 zile sunt mai multe minusuri.

  • MPT, joi, 18.06.2015 01:14

    Nu prea pot sa trec peste gandul ca "petarda" asta de Juke este facut de acelasi producator care face si GT-R-ul.

  • Mihai82, luni, 22.06.2015 20:33

    @Edi , @MPT Nu ar trebui sa studiati pentru examenul de capacitate acum? :)