Tinuta de drum
Față de un Juke normal, varianta Nismo RS are o suspensie mai fermă, așa cum îi stă bine unui automobil cu pretenții sportive. Asta nu înseamnă că Juke s-a transformat într-o mașină de scos pietrele de la rinichi. Da, vei simți ceva mai bine denivelările suprafeței de rulare și trecererile peste liniile de tramvai, dar nivelul de confort este păstrat în limite decente.
Cu ajutorul celor 214 CP bine ancorați în scaunele sport Recaro, putem transforma noul Juke Nismo RS într-o mică rachetă de buzunar. În ciuda formelor bulbucate, Juke poate deveni agresiv pe viraje, iar zâmbetul celui de la volan va fi foarte larg. Poate ar fi fost mai interesant să schimbăm treptele unei cutii de viteze manuale, dar și cutia Xtronic îți poate oferi senzația schimbării treptelor manual prin intermediul padelelor de dimensiuni impresionante sau mutând levierul cutie în poarta manuală.
Pentru versiunea cu tracțiune 4WD, mai trebuie menționat că putem alege modul de rulare al transmisie prin intermediul unui buton amplasat în stânga volanului. Aici putem selecta între modurile 2WD, Auto și Lock. Apoi avem modurile pentru motor și cutie, pe care le putem selecta de pe consola centrală prin intermediul sistemului D-Mode: Normal, Sport și Eco.
Prima minciuna: pretul de pornire afisat in caseta informatia-15490 euro. Inteleg ca acesta este pretul de baza al unui Juke simplu dar aici vorbim de un Nismo RS care, de fapt, incepe de la 26.700....e bine sa para mai ieftina decat este, poate convingem clientii.