Vizibilitate
Deși e prezentat ca un crossover, fiind teoretic un SUV de buzunar, Juke nu este un automobil foarte înalt. De fapt, dacă îl parcăm lângă un Golf sau un Focus, vom constata că are dimensiuni relativ similare. Inclusiv la capitolul înălțime.
Mai mult, vizibilitatea plătește tribut designului funky la interior. Montanții față sunt foarte groși și jenează puternic vizibilitatea pe viraje, când trebuie să alternezi privitul pe geamul lateral şi parbriz. Suprafețele vitrate nu sunt foarte mari, iar luneta este destul de îngustă.
Pentru a putea manevra fără probleme în parcările mai înguste, Nissan și-a echipat modelul cu senzori de parcare, cameră pentru marșarier și sistemul Around View Monitor, care permite vizualizarea mașinii pe displayul central ca și cum ar fi văzută de sus. Acest sistem este foarte util în România, unde capcanele se întind la tot pasul în parcări, şi face parcarea extrem de facilă.
Prima minciuna: pretul de pornire afisat in caseta informatia-15490 euro. Inteleg ca acesta este pretul de baza al unui Juke simplu dar aici vorbim de un Nismo RS care, de fapt, incepe de la 26.700....e bine sa para mai ieftina decat este, poate convingem clientii.