Calitate / Pret
Noul Nissan Qashqai aduce multă tehnologie și un design îndrăzneț, dar asta nu înseamnă neapărat și un preț pe măsură. Modelul nipon începe acum de la 23.000 de euro, în versiunea cu motorul de 138 CP și cutie manuală. Echipamentul standard include, printre altele, lumini diurne și stopuri LED, faruri automate LED, jante de 17 inch, moduri de conducere multiple, un sistem audio cu 4 difuzoare, conectivitate Bluetooth, instrumentar de bord digital de 7 inch și multe sisteme de siguranță active, necesare pentru testarea EuroNCAP.
Modelul nostru de test purta, însă, o etichetă de 35.900 de euro, în versiunea de top Tekna Plus. Pe lângă motorizarea de top, cutia de viteze automată și sistemul de tracțiune integrală, am beneficiat și de jante de 20 de inch, suspensie independentă pe puntea spate, faruri LED adaptive, tapițeria de piele Nappa, scaune cu masaj, încălzite și ventilate, head-up display de 10.8 inch, plafon panoramic, sistem audio Bose cu 10 difuzoare, volan și parbriz încălzit și pilot automat adaptiv.
Pentru rivalii lui Qashqai prețurile variază destul de mult, mai ales în funcție de motorizare. Pentru Volkswagen Tiguan, de exemplu, acestea încep de la 30.000 de euro, cu motorizarea de 150 CP, cu o cutie manuală și tracțiune față. Dacă dorești cutie automată și tracțiune integrală, va trebui să plătești cel puțin 39.800 de euro, însă primești și 190 CP grație unui motor de 2 litri supraalimentat. Pentru Mazda CX-5 prețurile încep de la 24.000 de euro, iar pentru o versiune cu tracțiune integrală, cutie automată și nivel de echipare comparabil, vei plăti 38.700 de euro. Hyundai Tucson are un preț de listă de 25.400 de euro, pentru început, dar o versiune comparabilă cu cea de top a lui Qashqai te va costa 32.800 de euro.
Așadar, exceptând sud-coreeanul care a devenit tot mai prezent pe străzile din România, ceilalți rivali ai lui Qashqai pare a miza pe valori destul de piperate.
astept comenturile "cunoscatorilor" despre CVT