Nissan Qashqai
Fiul
Era prin 2007. Eu eram la început. La fel şi el. Eu abia făceam primii paşi în presa auto din România. El abia se pregătea să facă cunoştinţă cu piaţa autohtonă. Ne-am cunoscut în showroom-ul unui dealer din fundul Bucureştiului, în cadrul unei lansări naţionale, călcată de valuri de jurnalişti. Două trei cascadorii cu biciclete, un dans non-conformist şi un discurs destul de lung au vrut să sugereze că avem în faţă primul SUV urban din România.
Unii i-au spus crossover, alţii SUV, unii l-au numit o struţo-cămilă, iar alţii nici măcar nu au reuşit să-i pronunţe numele. O lansare controversată care nu l-a descurajat pe Qashqai să devină unul dintre cele mai iubite crossovere de pe piaţa autohtonă. O lansare controversată care m-a făcut să leg o relaţie pe muchie de cuţit cu crossover-ul, compacta înălţată, SUV-ul, al cărui nume mă străduiam să îl scriu corect în articolul de lansare.
La 7 ani de la întâlnirea cu tatăl, am făcut cunoştinţă şi cu fiul. Ceva mai relaxat decât bătrânul, mult mai natural în segmentul său şi gata să promită că a împrumutat şi perfecţionat tot ce a construit cariera tatălui său.
Am si eu o intrebare pentru AutoMarket sau pentru cunoscatori: In poza 22 in dreapta butonului pt activarea/dezactivarea ESP-ului exista niste locuri goale unde se pare ca ar mai fi trebuit sa fie butoane...Pe alte piete exista acolo butoane in plus pentru alte dotari inexistente pe piata europeana? Multumesc! P.S. Imi place mult masina.