Tehnologie
Puse unul lângă celălalt, interiorul Qashqai-ului din 2007 şi interiorul Qashqai-ului din 2014 nu trădează înrudiri decât prin prezenţa logo-ului. E aceeaşi diferenţă dintre un telefon cu taste şi unul inteligent, de ultimă generaţie.
Nissan a înţeles că trebuie să digitalizeze cât mai mult modelul său pentru a câştiga inimile tinerilor. Şi asta a făcut. Începând cu ansamblul sistemelor de siguranţă (Safety Shield) şi terminând cu înşiruirea facilităţilor de confort.
Am apreciat afişajul color al computerului de bord, extrem de util şi plăcut desenat. Am apreciat şi funcţionalitatea sistemului multimedia, care permite conexiuni multiple pentru spaţii de stocare dintre cele mai diverse: carduri SD, USB sau MP3. De asemenea, funcţia Bluetooth este uşor de folosit şi permite chiar redarea unor melodii din aplicaţiile telefonului mobil.
Nu au lipsit scaunele încălzite şi reglabile electric, senzorii de ploaie şi lumină, pornirea şi accesul fără cheie, precum şi sistemul de camere despre care v-am vorbit mai devreme: Around View Monitor.
Sistemul de navigaţie este bine pus la punct şi pentru drumurile din ţara noastră şi, chiar dacă nu proiectează imagini futuriste, el păstrează un aspect simplu, curat, uşor de înţeles şi plăcut.
Acoperişul panoramic, responsabil pentru toate momentele frumoase din habitaclu, este şi el un element indispensabil noului Qashqai. Dispensabilă ar putea fi doar plafoniera veche, identică cu cea a Qashqai-ului anterior şi chiar a primei generaţii Dacia Logan.
Am si eu o intrebare pentru AutoMarket sau pentru cunoscatori: In poza 22 in dreapta butonului pt activarea/dezactivarea ESP-ului exista niste locuri goale unde se pare ca ar mai fi trebuit sa fie butoane...Pe alte piete exista acolo butoane in plus pentru alte dotari inexistente pe piata europeana? Multumesc! P.S. Imi place mult masina.