Interior

4.5

Japonezii făcuseră deja o treabă excelentă când vine vorba de ergonomia lui Nissan Qashqai. De asta nici nu prea și-au băgat coada în zona respectivă, lucrurile fiind în proporție de 99% neschimbate. Acel 1% este reprezentant de mutarea butonului pentru pornirea/oprirea motorului, din dreapta volanului, pe consola centrală. Totuși, au fost mai multe voci care au spus de-a lungul timpului că Nissan Qashqai are materiale ceva mai „spartane”.

Japonezii au ascultat și au acționat. Aceștia au vrut să ofere o experiență îmbunătățită, de asta vei observa mult Alcantara. Foarte mult. Și enumăr: partea mediană a bordului și a ușilor, cotierele de pe uși, dar și cotiera centrală. Desigur, Alcantara găsim și pe scaune, pe nivelurile de echipare mai ieftine.

Pentru cele de top, Nissan folosește piele Nappa de culoare neagră. Scaunele pot veni, atât cu funcție de încălzire, cât și funcție de masaj. Singurele locuri unde vei găsi un plastic tare sunt zonele inferioare ale ușilor și ale bordului.

Pe bancheta spate, pot spune că am avut destul loc la cap și picioare, chiar dacă am 1.85 metri. Tunelul median este destul de înalt, dar nu reprezintă o problemă atât de mare dacă ar trebui puși 3 adulți în spate. Alcantara găsim și pe ușile din spate. Din păcate, diferența de calitate între ușile față și cele spate a rămas și pe facelift. În timp ce pe partea superioară a ușilor față avem un material moale, în spate ne ciocnim de unul simțitor mai tare.

Volumul portbagajului este cuprins între 430 și 450 de litri, în funcție de versiunea pe care o alegi. În portbagaj regăsim o podea falsă, modulară, formată din 2 elemente diferite. Acestea acționează ca un separator foarte practic de bagaje.

  • ireal, marţi, 25.06.2024 12:15

    Qashqai N-Connecta 1.2 Turbo modelul anterior luat nou din reprezentanta 19000 euro.. acum vad cu unul chel e cu 10k mai scump..

  • blablabla, marţi, 25.06.2024 12:58

    Am citit cap-coada acest text, insa nu am reusit sa ma prind: de unde si pana unde "ultimul samurai"?

  • DAN, marţi, 25.06.2024 14:45

    Totul e bine si frumos pana la pret. Masina e buna si rafinata, conceptul e-power e reusit, sunt fan, dar pretul era si pana acum si probabil va fi in continuare cam (prea) mare.

  • Banditos, marţi, 25.06.2024 15:10

    Pretul se inscrie in categoria (hibrizilor) in care se bate cu Renault, Hyundai, Kia, etc. Nu vad de ce e pus modelul din articol in aceeasi oala cu Tiguan sau CX5.

  • StM, miercuri, 03.07.2024 14:21

    Ciudat testul asta. Greu de inteles motorizarea, intai ziceti de motorul de 1.33 apoi, hop ca e e-power de 1.5 si 190 hp. Ciudata si motorizarea, are 190 hp dar viteza maxima de 170 km/h. Ce rost au cifrele daca il bate cel de 1.33 si 158 hp? Poate vom avea curand motoare de 400 hp hibride si viteza de 130 km/h ca altfel "polueaza". Downsize-ingul asta e o porcarie dictata de eco nazistii de la Bruxelles. US&ceilalti nu au o problema cu poluarea, UE are! Sau e doar vorba de bani care trebuie sa ajunga doar in buzunarele unora? Qashqai da, dar nu la pretul si nu cu motorizarea asta. cea de 1.33 e mult mai ok.