Interior
Interiorul lui Koleos a crescut. Enorm. Nu prea există comparație cu vechiul model. E ca și cum ar fi distanță de încă o generație între ele. E cam același salt de care s-au bucurat toate modelele constructorului francez în ultimii ani.
Începem cu materialele. Moi, plăcute la atingere, completate pe nivelurile de echipare superioare cu piele Nappa, cusută chiar și pe mânerele apărute pe consola centrală. Un artificiu de design care mă duce cu gândul, iertată să-mi fie comparația, la Porsche Cayenne. Însă, nu e lucru rău să semeni brandului din Stuttgart.
Finisajele sunt bune, însă există mereu câte o scăpare, iar francezii parcă nu se pot apropia de perfecțiune. Nu e ceva să te deranjeze dacă n-ai probleme cu OCD.
Scaunele sunt confortabile, șoferul stă mai sus cu 15 centimetri decât într-un Talisman, ergonomia este bună, însă comenzile de pe volan sunt aceleași ca acum 20 de ani: ascunse de fapt sub volan. Doar butoanele pentru pilotul automat au ajuns acolo unde trebuie.
Spațiul interior este extrem de generos. Aș putea spune că noul Koleos este una dintre cele mai ofertante mașini din segment, cu aproape 30 de centimetri pentru genunchii pasagerilor spate și spațiu suficient la nivelul capului. Un adult poate sta picior peste picior pe bancheta din spate.
Portbagajul este și el încăpător, iar măsurat în litri ajunge la 579 de litri. Koleos este ușor departe de portbagajul uriaș al lui Skoda Kodiaq.
Clienții vor avea în schimb o sumedenie de spații de depozitare: un torpedou uriaș, o cotieră destul de adâncă, spațiu pentru pahare pe consola centrală și un loc pentru telefoanele mobile, la baza planșei de bord. Buzunarele ușilor sunt și ele foarte încăpătoare.
peste tot il comparati cu kodiaq, ca ce nemaipomenit e cehul dar aluia i-ati dat 4.1 si astuia 4.2. La final trebuia sa ziceti: bun dar luat kodiaq.