Motor / Transmisie
Adam Rocks a marcat debutul unui nou propulsor în oferta mărcii germane, un 1.0 Turbo disponibil în două configuraţii de putere, de 90 şi de 115 CP. În cazul exemplarului testat de noi, vorbim despre unitatea mai puternică, a cărui putere maximă este de 115 CP la 5.200 rpm şi care are un cuplu maxim de 170 Nm atins încă de la 1.800 rpm.
Unitatea este exact ce-i lipsea gamei Adam şi i se potriveşte de minune şi lui Adam Rocks. Propulsorul se comportă precum o unitate aspirată de cilindree superioară, având cuplu mai mult decât suficient pentru modelul german şi un nivel de putere rezonabil. Evident că cei 115 CP nu înseamnă că Adam Rocks nu este vreo rachetă, dar se comportă exact aşa cum ar trebui să meargă o maşină din acest segment cu acest nivel de putere în dotare.
Începând cu 3.000-3.500 de rotaţii pe minut începem să simţim motorul în orice treaptă. După respectivul prag nu apare nicio explozie de putere, dar modelul îşi arată forţele şi se achită de sarcinile solicitate prin pedala din dreapta.
Timoneria are o cursă potrivit de scurtă şi transmisia ataşată are o etajare care să favorizeze obţinerea unui consum mic de carburant fără prea multe eforturi. Spre deosebire de alte modele din oferta mărcii germane, timoneria este mai uşoară în acţionare şi mai silenţioasă în funcţionare chiar dacă încă ar mai fi loc de îmbunătăţiri.
@Are doar patru locuri.... hai mai...ce poti cere de la o astfel de ganganie?? Asa cum ati spus pentru escapade de WE ori vacante prelungite. Fara 3 prieteni doar cu prietena.