Tinuta de drum
Opel Adam este cel mai mic crossover de pe piaţă. Chiar dacă are un look de mini-SUV dat de ornamentele din plastic de la praguri, de barele de protecţie şi de bosajele aripilor, dimensiunile sale nu păcălesc pe nimeni. Vorbim, deci, de un Adam ceva mai "împodobit". Iar garda la sol mărită faţă de Adam nu-l ajută pe Rocks cu nimic pe off-road şi cu aproape nimic pe şosea, cu excepţia unei capacităţi de a trece mai uşor peste (foarte) mici denivelări şi de a părăsi suprafeţele asfaltate. Sigur, odată ce ieşiţi de pe drum, trebuie să conduceţi cu prudenţă maximă şi viteză cât mai redusă, pentru că nu este o maşină făcută pentru off-road.
Adam Rocks îţi dă senzaţia că este o maşină destul de rigidă, iar jantele mari din dotarea exemplarului testat nu îl ajută pe secţiunile denivelate ale şoselelor româneşti. Suspensia este configurată ciudat, fiind rigidă în condiţiile în care maşina prezintă un nivel pronunţat de ruliu la succesiunile rapide de viraje şi la curbele abordate cu prea mult aplomb. Evident, rigiditatea suspensiei nu ajută cu nimic factorul confort, iar jantele mari împreună cu gropile româneşti fac o echipă la fel de bună ca pantofii cu toc cui pe piatră cubică. Evident că în această ecuaţie un riol foarte important îl are starea precară a străzilor româneşti, pentru că probabil că străzile din Germania nu au o problemă în a găzdui un Adam Rocks.
Direcţia este moale şi uşor de manevrat, dar nu debordează în materie de feeling. Există şi un mod City, dacă simţi că vrei rezistenţa unui volan de PlayStation pentru manevrele derulate la viteze mici.
@Are doar patru locuri.... hai mai...ce poti cere de la o astfel de ganganie?? Asa cum ati spus pentru escapade de WE ori vacante prelungite. Fara 3 prieteni doar cu prietena.