Diversitate și incluziune
Deși poate părea un pic ciudat și poate prea devreme, chiar și în eterna și fascinanta Românie, lucrurile încep să se schimbe într-un ritm rapid. Drept dovadă, cererea pentru mașini electrificate (în toate formele lor) crește, în timp ce mașinile termice, mai ales diesel, încep sa își vadă prematur pensionarea.
Știu, încă mai există o reticență puternică în fața schimbării, ceea ce e normal, așa cum prezicea chiar Newton acum ceva timp. Însă, producătorii trebuie sa fie tot timpul atenți la cerere și să se adapteze în consecință.
Momentan, trăim o etapă intermediară, în care încă se mai caută soluțiile optime din punct de vedere cost/beneficiu. În acest sens, cei de la Stellantis și-au propus să folosească la potențial maxim resursele și platformele pe care le au la dispoziție, iar gama Opel Astra e un exemplu perfect în acest sens.
Practic, acum, dacă vrei să iți cumperi un Opel Astra, ai la dispoziție atât versiunile clasice, pe benzină și diesel, cât și modele hibride, PHEV sau chiar mașina aici de față, Opel Astra Electric.
Da, există un Astra Electric în gamă și noi am fost la Berlin să îl testăm și să vedem ce îi poate pielea. Sau, mai bine zis, ce performanțe pot oferi electronii din baterie.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII PE CARE AM TESTAT-O LA BERLIN
"Masinile electrice se vor ieftini. Tehnologia evolueaza. Apar noi baterii ieftine si eficiente. Totm timpul se inoveaza, lucrurile se schimba, electrificarea e viitorul". ZBAAAAANG! Opel (dez)Astra pe baterii 45000 de eur :))))))))))