Interior
Simplitatea către care a evoluat designul interior al lui Astra Sports Tourer nu poate decât să bucure clienții și fanii Opel. Pe vechea generație erau prea multe butoane, iar ergonomia nu era excelentă. Acum a devenit. Comenzile climatizării sunt ușor de folosite, iar butoanele de pe volan nu au nevoie de acomodare.
Materialele sunt bune. Avem o planșă de bord construită din plastic moale și plăcut la atingere, combinat cu un plastic lucios. Calitatea plasticului scade pe măsură ce cobori către consola centrală. Nici finisajele nu sunt excelente, întrucât există zone unde plasticul agață.
La capitolul spații de depozitare, Astra Sports Tourer stă destul de bine. Avem mult loc în buzunarele portierelor, în cotieră și pe consola centrală. Torpedoul e cam zgârcit și, ca și în cazul variantei hatchback, m-am lovit de aceeași problemă: lipsa unui spațiu de depozitare pentru telefonul mobil, la baza planșei de bord. E drept că de data aceasta break-ul a venit echipat cu un suport de telefon. Însă, această soluție nu este una fericită.
Pe locurile din spate există spațiu generos la nivelul picioarelor și decent la nivelul capului. Nu vor fi probleme nici pentru doi pasageri adulți. Pentru că vorbim despre un break, capacitatea portbagajului este foarte importantă. Opel Astra Sports Tourer ascunde dincolo de hayonul acționat electric o capacitate de 540 de litri. E clar mai mult decât oferă Ford Focus Wagon, Renault Megane Estate și Kia C'eed SW. Nu este însă suficient pentru a se apropia de uriașul Peugeot 308 SW și nici de Golf Variant sau Leon ST.
care evacuare dubla ? inscriptia e BI-turbo ...de la ce BI ? are doua turbine ?